Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
CINÁDROVÁ, Veronika
Úvodní část této práce je věnována studiu teoretických východisek. Na úvod je popisován obchod, jeho historie, význam, členění a funkce. Dále je vylíčena marketingová komunikace, ve které je charakterizován komunikační proces a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Mezi současné nástroje marketingové komunikace patří reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing. Podpora prodeje jako téma této práce, podporuje nákupní chování spotřebitele a to zejména na krátkou dobu. Řadí se sem například kupóny, vzorky výrobků, cenově výhodná balení, spotřebitelské soutěže, ochutnávky apod. V praktické části je prováděn terénní výzkum, který se uskutečňuje v maloobchodní jednotce BILLA. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou dotazováni zákazníci této maloobchodní jednotky a dotazníkové šetření probíhá osobně. Cílem této práce je výzkum zaměřený na používané formy podpory prodeje. Nakonec jsou zhodnoceny výsledky z výzkumu a stanoveny návrhy na zlepšení.
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
TALÍŘOVÁ, Klára
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavní částí práce je marketingový výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Pro práci jsem si vybrala maloobchodní jednotku Tesco - hypermarket České Budějovice, který těchto prostředků hojně využívá.
Analýza nákupních podmínek na Klatovsku
MARTÍNKOVÁ, Zuzana
Hlavním posláním diplomové práce bylo zhodnotit nákupní podmínky na Klatovsku a geograficky vymezit prodejní jednotky na tomto území. Dále zjistit spokojenost zákazníků nakupujících na Klatovsku. Analýza, která byla provedena prostřednictvím terénního šetření, řízených rozhovorů a dotazníkového řízení, pomohla poodhalit problémové oblasti potravinářských i nepotravinářských maloobchodních jednotek ve zkoumané lokalitě, na základě čehož byly doporučeny návrhy na zlepšení.
Vývoj maloobchodu ve vybraném státě EU (Slovensko a Itálie)
ŠIMÁK, Petr
Práce se zabývá vypracováním analýz vývoje maloobchodních sítí na Slovensku a v Itálii za posledních přibližně patnáct let. Podle výsledků získaných z obou analýz je následně provedeno srovnání vývoje maloobchodu v obou zemích.
Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
KOVANDOVÁ, Martina
Má bakalářská práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem práce je provést marketingový výzkum privátních značek ve vybrané obchodní jednotce a výsledky porovnat s jinou maloobchodní jednotkou. Práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje přehled literatury, ve které jsou vysvětleny základní pojmy související s tématem práce. Druhá část je praktická část. V této části jsem provedla marketingový výzkum. Nakonec jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu a navrženo několik doporučení na zlepšení situace.
Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
PAŘÍZKOVÁ, Jana
Moje bakalářská práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním záměrem mé práce bylo provedení marketingového výzkumu privátních značek u dvou maloobchodních jednotek v Českých Budějovicích konkrétně v supermarketu Albert a supermarketu COOP Terno. Před tím, než jsem začala výzkum, jsem si stanovila 6 hypotéz, které jsem pak zkoumala. Výsledky ze supermarketu Albert jsou porovnány s výsledky supermarketu Terno a nakonec jsou navrhnuty několik doporučení pro zlepšení situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.