Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání marketingových aktivit producentů piva na českém trhu v digitálním prostředí v letech 2014-2017
Doskočil, Ondřej ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl přehledně ukázat online marketingové aktivity regionálních malých pivovarů, které se vyskytují v Hlavním městě Praha a jeho blízkém okolí. Cílem práce je také popsat komunikační aktivity čtyř vyselektovaných malých pivovarů a ukázat z nich nejkvalitněji komunikující malý pivovar ve sledovaném regionu. V úvodu práce popisuje segment trhu pivovarnictví, zmíní legislativní omezení, která jsou pro segment specifická a ve stěžejní části popisuje vybrané značky a jejich komunikační aktivity, které poté srovnává mezi sebou.
Porovnání marketingových aktivit producentů piva na českém trhu v digitálním prostředí v letech 2014-2017
Doskočil, Ondřej ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl přehledně ukázat online marketingové aktivity regionálních malých pivovarů, které se vyskytují v Hlavním městě Praha a jeho blízkém okolí. Cílem práce je také popsat komunikační aktivity čtyř vyselektovaných malých pivovarů a ukázat z nich nejkvalitněji komunikující malý pivovar ve sledovaném regionu. V úvodu práce popisuje segment trhu pivovarnictví, zmíní legislativní omezení, která jsou pro segment specifická a ve stěžejní části popisuje vybrané značky a jejich komunikační aktivity, které poté srovnává mezi sebou.
Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Dostál, Jaroslav ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami čtyř nejvýznamnějších značek cideru na českém trhu: Somersby, Kingswood, Carling British Cider a Strongbow. Hlavním cílem této práce je za pomocí komparativní analýzy porovnat jejich komunikaci. Dalšími cíly jsou popsat jak jednotlivé marketingové aktivity přispěly k vybudování nového segmentu trhu a vysledovat shodné a rozdílné přístupy v marketingové komunikaci jednotlivých značek. Ve svém úvodu tato práce představuje tento tržní segment a uvádí jeho vznik a vývoj v České republice. Dále se práce zabývá jednotlivými značkami, jejich positioningem a konkrétními marketingovými aktivitami. Zde je kladen důraz zejména na on-line komunikaci, která je kvůli charakteristice cílové skupina klíčová. Závěr práce obsahuje porovnání marketingových aktivit a jejich možné zobecnění pro případné budoucí produktové kategorie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.