Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motel pro řidiče kamionů v Indii
Dědková, Kateřina ; Šubrt, Jan (oponent) ; Dulenčín, Juraj (vedoucí práce)
Předmětem řešení bakalářské práce je návrh motelu pro řidiče kamionů v Indii. Objekt se nachází v části Kannadi v okresu Pallakad v blízkosti komunikace NationaL Highway 544, na kterou je pozemek napojen z jižní strany. V bezprostředné blízkosti se nenácházejí žádné okolní stavby. Jedná se o návrh samostatně stojící dvoupodlažní budovy, která je rozdělelena do 4 bloků. Převážná většina plochy je určena pro krátkodobé ubytování zbytek pro stravování a komerci. Podstanou roli hraje místní náboženství a lokální tradice, které byly inspirací pro dispoziční i estetické řešení stavby. Části jsou propojeny vnitřním atriem a do obytných pokojů ve 2NP je přístup z pavlače. Všechny pokoje jsou určeny pro 2 hosty a neobsahují hygienické zázemí (ty jsou navržená společná, vždy 2 v jednom podlaží). Návrh využívá tradiční materiály a fasáda je složena z předsazených otočných panelů. Ty tvoří kovový rám s barevným výpletem z recyklovaných plastů (popř. textilií). Tím stavba poukazuje také na aktuální situaci znečištění ve světě a hlavně Indii. Barevnost odkazuje na jejich náboženskou kulturu, která se používá i na jejich typických vozech a má přinášet ochranu a bezpečnost na cestách do času navrácení k rodinám. Panely také slouží jako stínící prvek stavby.
Funkční zkoušení recyklátů do pozemních komunikací
Karásková, Romana ; Valentin,, Jan (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce je rozdělena na dvě části. Praktická část se zabývá zkouškami zemin použitých v nově zhotovené vozovce v Novém Městě na Moravě a zkouškami recyklovaných materiálů, které by případně mohly tyto zeminy ve vozovce nahradit. Cílem této části je získat moduly pružnosti, které se následně vloží do výpočtového modelu. V druhé části práce je skladba vozovky modelována v programu, který k výpočtům využívá metodu konečných prvků a respektuje reálné vlastnosti materiálů a zatížení. Výstupem práce budou srovnávací studie deformací a napětí vzniklých při použití stávajících zemin a recyklátů.
Namrzavost směsných recyklátů v podloží vozovek pozemních komunikací
Nehybová, Eva ; Mondschein,, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá porovnáním různých metod zkoušení namrzavosti v České republice a dalších zemích Evropské unie. Praktická část se věnuje laboratornímu zkoušení namrzavosti betonových a směsných recyklátů přímou metodou mrazových zdvihů, dále stanovení kalifornského poměru únosnosti CBR a určení návrhového modulu pružnosti pomocí cyklické triaxiální zkoušky. Dle výsledků těchto zkoušek je usuzováno na vhodnost použití těchto materiálů v konstrukci vozovky pozemních komunikací.
Full-scale model vozovky pro zkoušení konstrukcí netuhých vozovek nejen z recyklovaných materiálů
Spies, Karel
Používání recyklátů do konstrukčních vrstev vozovek se pomalu stává hlavním tématem při výstavbě pozemních komunikací. Zkoušení a použití těchto materiálů v konstrukcích vozovek však může být odlišné oproti vozovkám z nových materiálů. Proto tento příspěvek pojednává o problematice používání recyklátů, a to zejména asfaltových, v konstrukčních vrstvách vozovek. V hlavní části se článek zaměřuje na zkoušení celého vozovkového souvrství pomocí Full-Scale modelu. V další části příspěvku jsou vysvětleny důvody pro zavedení tohoto modelu při zkoušení vozovek a je shrnuta vybraná zahraniční literatura o dané problematice. V závěru článku jsou pak uvedeny možné budoucí metody, které by mohly být využity ke zpřesnění získaných výsledků měření a přiblížení modelu ke skutečným podmínkám.
Namrzavost směsných recyklátů v podloží vozovek pozemních komunikací
Nehybová, Eva ; Mondschein,, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá porovnáním různých metod zkoušení namrzavosti v České republice a dalších zemích Evropské unie. Praktická část se věnuje laboratornímu zkoušení namrzavosti betonových a směsných recyklátů přímou metodou mrazových zdvihů, dále stanovení kalifornského poměru únosnosti CBR a určení návrhového modulu pružnosti pomocí cyklické triaxiální zkoušky. Dle výsledků těchto zkoušek je usuzováno na vhodnost použití těchto materiálů v konstrukci vozovky pozemních komunikací.
Funkční zkoušení recyklátů do pozemních komunikací
Karásková, Romana ; Valentin,, Jan (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce je rozdělena na dvě části. Praktická část se zabývá zkouškami zemin použitých v nově zhotovené vozovce v Novém Městě na Moravě a zkouškami recyklovaných materiálů, které by případně mohly tyto zeminy ve vozovce nahradit. Cílem této části je získat moduly pružnosti, které se následně vloží do výpočtového modelu. V druhé části práce je skladba vozovky modelována v programu, který k výpočtům využívá metodu konečných prvků a respektuje reálné vlastnosti materiálů a zatížení. Výstupem práce budou srovnávací studie deformací a napětí vzniklých při použití stávajících zemin a recyklátů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.