Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimization of EGR system and water injection for gasoline engine
Kertész, Tibor ; Svída, David (oponent) ; Bazala, Jiří (vedoucí práce)
The focus in this master’s thesis is on proving effects of exhaust gas recirculation and water injection. Thermodynamic simulations were made in software GT-Power. There were tried different settings of systems and were observed impacts on a naturally aspirated engine. Results were compared with the engine without these systems.
Recirkulace výfukových plynů zážehového motoru
Dohnal, Martin ; Lempera, Aleš (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem konstrukční úpravy zážehového motoru, která by umožnila zvýšení podílu recirkulovaných plynů ve válci pro získání co největšího množství výhod, které nám recirkulace výfukových plynů může nabídnout. Úvodní část je věnována popisu recirkulace výfukových spalin a jejího vlivu na zážehový spalovací motor. V následující části jsou popsány metody rozvrstvení směsi a typy sacích kanálů spalovacích motorů. Následně je, na základě provedených výpočtů, navrhnuta konstrukce šroubových sacích kanálů, které jsou určeny pro rozvrstvení směsi. Následně je provedeno výpočtové ověření vrstvení. Průtokové vlastnosti sacích kanálů jsou experimentálně ověřeny na profukovací stanici a následně porovnány se sériovými.
Optimization of EGR system and water injection for gasoline engine
Kertész, Tibor ; Svída, David (oponent) ; Bazala, Jiří (vedoucí práce)
The focus in this master’s thesis is on proving effects of exhaust gas recirculation and water injection. Thermodynamic simulations were made in software GT-Power. There were tried different settings of systems and were observed impacts on a naturally aspirated engine. Results were compared with the engine without these systems.
Recirkulace výfukových plynů zážehového motoru
Dohnal, Martin ; Lempera, Aleš (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem konstrukční úpravy zážehového motoru, která by umožnila zvýšení podílu recirkulovaných plynů ve válci pro získání co největšího množství výhod, které nám recirkulace výfukových plynů může nabídnout. Úvodní část je věnována popisu recirkulace výfukových spalin a jejího vlivu na zážehový spalovací motor. V následující části jsou popsány metody rozvrstvení směsi a typy sacích kanálů spalovacích motorů. Následně je, na základě provedených výpočtů, navrhnuta konstrukce šroubových sacích kanálů, které jsou určeny pro rozvrstvení směsi. Následně je provedeno výpočtové ověření vrstvení. Průtokové vlastnosti sacích kanálů jsou experimentálně ověřeny na profukovací stanici a následně porovnány se sériovými.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.