Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení plodnosti raka signálního včetně post-ovulačního stavu vaječníků
FOJT, Martin
Teoretická část práce se zaměřuje na páření, růst a svlékání u raků. Dále na životní cyklus a reprodukci tří původních (Astacus astacus, Austropotamobius torrentium, Pontastacus leptodactylus) a dvou introdukovaných druhů raků (Faxonius limosus, Pacifastacus leniusculus). Z výsledků jsou patrné prokázané lineární závislosti mezi velikostí samice (POCL), plochou abdomenu (1M: y=-1061,2+65,4*x; r2= 0,9829; p 10-5; 2M: y= -1160,4+68,7*x; r2= 0,8732; p 10-5) a plodností (1M: y= -194,4+12,8*x; r2= 0,4104 p= 0,004; 2M: y= -330,9+15,9*x; r2= 0,4372; p 10-4) u jednou (1M) a dvakrát (2M) svlečených samic raka signálního. S rostoucí délkou hlavohrudi se zvětšuje plocha abdomenu a rovněž se zvětšuje i plodnost u obou skupin samic. Dále rozdíly v plodnosti, délce hlavohrudi, ploše abdomenu a hmotností u jednou a dvakrát svlečených samic raka signálního. U jednou svlečených samic byla plodnost (t-test, t = -3,12; p = 0,003), délka hlavohrudi (t-test, t = -3,17; p = 0,003), plocha abdomenu (t-test, t = -3,24; p = 0,002) a hmotnost (t-test, t = -3,35; p = 0,002) větší než u dvakrát svlečených samic. Následné zhodnocení velikosti vajíček od samic. Velikost vajíček se nelišila mezi skupinami samic (1M a 2M) (t-test, t = - 0,975; p = 0,335). Průměrná velikost vajíček u obou skupin samic byla 2,71 ? 0,18 mm. Vyhodnocení post-ovulačního stavu vaječníku, včetně viditelných znaků u samic, které resorbovali neovulované oocyty. Zhodnocení kolik neovulovaných oocytů se nacházelo ve vaječnících. Pouze v 46,4 % případů z celkového počtu samic došlo k úplnému vyprázdnění vaječníků. Jednou svlečené a dvakrát svlečené samice měly ve vaječnících průměrně 2,2 ? 3,8 respektive 1,9 ? 2,6 neovulovaných vajíček. U jednou svlečených tři samice nenakladly vajíčka a dvě samice ztratily snůšku. U dvakrát svlečených samic nenakladlo šest samic a celkem čtyři ztratily snůšku.
Strategie Evropa 2020 a plnění stanovených cílů členských států v letech 2010-2015
Krulichová, Kamila ; Strejček, Ivo (vedoucí práce) ; Štípek, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na růstovou strategii současného desetiletí - Evropa 2020. Po neúspěchu Lisabonské strategie je opět nastaveno několik ambiciózních cílů, jejichž plnění by mělo dovést ekonomiku Evropské unie k takzvanému novému růstu. Hlavním cílem analýzy je na základě vývoje v pěti stěžejních oblastech strategie v letech 2007-2015, ověřit či vyvrátit hypotézu, že doposud byla Evropská unie v plnění svých růstových cílů, vtělených do desetileté strategie Evropa 2020, úspěšná. Získané výsledky hypotézu vyvrací, avšak ne ve všech oblastech lze hovořit o neúspěchu plnění. Za hlavní příčiny neúspěchu lze považovat dlouhé zotavování se z hospodářské krize a v současnosti také nepříznivé dopady krize migrační
Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu
Drábková, Martina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent)
Bakalářská práce na téma "Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu" se zaměřuje na rozbor čtyř nástrojů marketingového mixu, jež tvoří současnou marketingovou strategii značky Škoda na čínském trhu. Cílem je identifikovat současnou pozici značky Škoda v konkurenčním prostředí globálně největšího automobilového trhu a definovat význam a přínos čínského trhu pro dosažení globálních cílů Škoda.
Pozice Škoda Auto a.s. na světových trzích a její růstová strategie
Koutňák, Michal ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kadera, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá novou růstovou strategií společnosti Škoda Auto a.s., která má za cíl navýšit prodeje na více než 1,5 mil. vozů ročně do roku 2018. Tato růstová strategie je postavena na čtyřech pilířích: prodej vozů vyšší než 1,5 milionu zaměřený na trhy EU a RIC, profitabilita a finanční síla, strategické zaměření na poměr ceny/hodnoty, praktičnost a prostornost a nakonec špičkový zaměstnavatel s globálním poolem talentů. Cílem je analýza celé růstové strategie. Práce je rozdělena do tří kapitol. Úvodní kapitola se zaměřuje na historii automobilového průmyslu. Druhá kapitola se zabývá současným stavem automobilového průmyslu a v poslední části jsou rozebrány jednotlivé pilíře nové růstové strategie.
Využití hodnotové a růstové investiční strategie při investování na americkém trhu
Líbalová, Martina
Líbalová, M., Využití hodnotové a růstové strategie při investování na americ-kém trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá porovnáváním hodnotové a růstové investiční stra-tegie. Jsou zde pozorovány vývoje ukazatelů P/E, P/S a P/BV, podle kterých jsou akcie řazeny do jednotlivých strategií. V práci jsou také uvedeny ukazatele, které doporučuje pozorovat Benjamin Graham, při rozhodování o investici. Je zde vytvořen predikční model, který předpovídá vývoj hodnot fondů uplatňujících tyto strategie. Je zde také zkoumáno, jaká je korelace mezi jednotlivými akciovými tituly a celým portfoliem a jak tato skutečnost ovlivňuje vývoj kurzu.
Vyhodnocení růstové a hodnotové investiční strategie na akciových trzích
Křešťák, Filip
Bakalářská práce se zabývá problematikou růstové a hodnotové investiční filozofie. V první části práce jsou popsány obě zmíněné rozdílné investiční strategie, fundamentální kritéria pro jejich jasné rozdělení a ukazatele soužící k vzájemnému porovnání z hlediska výnosnosti při zohlednění rizika. V této části práce také naleznete kapitolu, která se věnuje odborným studiím na danou problematiku včetně jejich dosažených výsledků. V druhé části práce jsou porovnány oba investiční pří-stupy z hlediska výnosnosti a rizikovosti na americkém trhu reprezentovaném akciovým indexem S&P 100. Porovnání jsem provedl jak v grafické, tak i numerické podobě. Na základě dosažených výsledků bylo vysloveno výsledné doporučení pro investory.
Analýza vývoje aktivit společnosti Škoda Auto na trhu Velké Británie
Jílková, Šárka ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza vývoje aktivit největšího českého automobilového producenta, společnosti Škoda Auto, na trhu Velké Británie. Práce mapuje historický vývoj působení automobilky v této zemi, rozebírá zvolenou strategii společnosti a přináší analýzu slabých stránek a návrhy možných zlepšení, jež by měly vést k posílení pozice Škoda Auto na tomto trhu. První kapitola je věnována představení společnosti Škoda Auto, nastínění historického vývoje automobilky a přiblížení významu, který má tato společnost a potažmo celý automobilový průmysl pro Českou republiku. Kapitola také rozebírá prodejní situaci automobilky na světových trzích a růstovou strategii automobilky. Druhá kapitola se zaměřuje na britský trh. V první řadě zkoumá ekonomické pozadí země a následně samotný automobilový trh. Analyzován je jeho historický vývoj, aktuální situace a konkurence společnosti Škoda Auto, jež na tomto trhu působí. Třetí kapitola analyzuje do hloubky působení Škoda Auto na britském trhu. Zabývá se historickým vývojem působení automobilky na tomto trhu a detailně rozebírá současnou růstovou strategii, jež je implementována od roku 2011 do roku 2015. Kapitola analyzuje čtyři hlavní pilíře strategie, prodej, marketing, rozvoj dealerské sítě a poprodejní služby, a rozebírá plnění stanovených cílů v loňském roce. Na to navazuje předložení návrhů možných zlepšení a kroků, jež by mohla společnost podniknout pro upevnění svojí pozice na tomto trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.