Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh automatického zařízení pro spojování ráfků jízdních kol
Ocelík, Jakub ; Opl, Miroslav (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Práce se v úvodu zabývá přiblížením problematiky výroby cyklistických ráfků a popisuje úskalí, se kterými se výrobci ráfků setkávají. Další část práce analyzuje technologické možností spojení zakružených profilů ráfků a rozebírá výhody a nevýhody jednotlivých použitelných metod. Stěžejní část této práce se zaměřuje na návrh automatického spojovacího zařízení pro spojení ráfků skolíkováním. Součástí práce je výkres sestavy navrženého zařízení.
Preference výběru velikosti ráfků kol u rekreačních a aktivních cyklistů
Růžička, Michal ; Brtník, Tomáš (vedoucí práce) ; Šafránek, Jiří (oponent)
Název: Preference výběru velikosti ráfků kol u rekreačních a aktivních cyklistů Cíle: Cílem práce je zjistit vztah mezi antropometrickými a tréninkovými ukazateli a výběrem ráfků. Metody: Jedná se o deskriptivní studii náhodně posbíraného vzorku mužů a žen. Výzkumný soubor tvořilo 250 odpovídajících ve věku od 13 do 77 let, z toho 106 žen a 144 mužů. Výzkum byl proveden formou polostrukturovaného internetového dotazníku, data byla zkategorizována a vyhodnocena základními statistickými metodami a výsledky byly vyjádřeny v grafech pomocí četností odpovědí. Výsledky: Analýzou výsledků dotazníku jsme prokázali existenci závislosti používaných ráfků a antropometrických a tréninkových ukazatelů. S rostoucí výškou a váhou respondentů narůstá tendence používat velikost ráfků 29", což uvádí ve výškovém rozmezí 160-199 cm osmdesát jedna respondentů. Dále výzkum ukázal, že jezdci ve vyšším věku využívají kolo hlavně na cykloturistiku, a to s menší velikostí ráfků. Od 40 let výše užívá velikost 29" pouze osmnáct respondentů. Srovnání tréninkových ukazatelů s používanými ráfky ukazuje na přímý vztah mezi náročností terénu a volenými ráfky, kdy 2500 km a více ujede za sezónu 13 jezdců na 26", 14 na velikosti 27,5", 28 jedinců na 28" ráfcích a 37 na velikosti 29". Závěr: Antropometrické ukazatele výšky a váhy...
Vliv vztahu délky dolní končetiny a velikosti ráfku na psychofiziologickou odezvu organismu
Sukovič, Richard ; Brtník, Tomáš (vedoucí práce) ; Šafránek, Jiří (oponent)
VLIV VZTAHU DÉLKY DOLNÍ KONČETINY A VELIKOSTI RÁFKU NA PSYCHOFZIOLOGICKOU ODEZVU ORGANISMU Cíle: Cílem této práce je posoudit vliv délky dolní končetiny (DK) na psychofyziologickou odezvu organismu při jízdě na horském kole s odlišnými velikostmi ráfků. Metody: Soubor probandů tvořilo 20 mužů ve věku 26,4 ± 4,2 let. Jednalo se o experiment. Psychofyziologická odezva byla stanovena na základě výkonu (zajetého času), tepové frekvence a subjektivním hodnocení jízdních vlastností horského kola a vlastního vynaloženého úsilí hodnoceného na Borgově škále. Ke kontrolní analýze při testování byl použit přístroj MetaMax 3B. Testovány byly tři velikosti ráfků o stejné šíři plášťů. Jízdy byly realizovány na 800 m dlouhém okruhu. Testované osoby absolvovali každou jízdu s individuálně zvoleným fixním převodem v poloze v sedle s maximálním možným úsilím. Výsledky: Při jízdě na různě velkých ráfcích jsme u skupiny č. 2 (85 -90 cm DK) shledali velký rozdíl (P = 0,016) v dosažených časech při jízdě na různě velkých ráfcích. U skupiny č. 1 jsme shledali významné rozdíly v průměrné tepové frekvenci (P = 0,010), který činil 3 tepy a u subjektivního hodnocení vlastního vynaloženého úsilí pomocí Borgovy škály jsme se pohybovali na hranici významnosti (P = 0,060). Skupina č. 3 (97 - 101 cm DK) se pohybovala na hranici...
Návrh automatického zařízení pro spojování ráfků jízdních kol
Ocelík, Jakub ; Opl, Miroslav (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Práce se v úvodu zabývá přiblížením problematiky výroby cyklistických ráfků a popisuje úskalí, se kterými se výrobci ráfků setkávají. Další část práce analyzuje technologické možností spojení zakružených profilů ráfků a rozebírá výhody a nevýhody jednotlivých použitelných metod. Stěžejní část této práce se zaměřuje na návrh automatického spojovacího zařízení pro spojení ráfků skolíkováním. Součástí práce je výkres sestavy navrženého zařízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.