Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Lusková, Michaela ; Filusz, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků v rodinné stavební firmě. Byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Výzkum spokojenosti zákazníků dané firmy, provedený dotazníkovou metodou, byl vodítkem k návrhu opatření, která pomohou ke zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků a tím ke zlepšení pozice firmy na trhu.
Rozdíly v některých aspektech životního stylu mužů a žen sloužících u Policie ČR
KOŇÁK, Stanislav
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním životního stylu policistů a policistek České republiky. Pro výzkum byla použita dotazníková metoda. Výzkumu se zúčastnilo 70 policistů a policistek sloužících u Policie ČR v Praze, z toho 59 mužů a 11 žen. Poměr je dán poměrem příslušníků z roku 2016, kdy dle oficiálních zdrojů Policie ČR sloužilo ve sboru celkem 40 077 příslušníků, z toho 84,9% mužů a 15,1% žen. Teoretická část se zabývá pojmy životní styl, strava, pohyb, relaxace a regenerace, stres. Dále charakterizuje sbor Policie České republiky. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky dotazníku, který je zaměřen na porovnávání některých aspektů životního stylu mužů a žen sloužících u Policie ČR. Zároveň praktická část obsahuje vyslovení výzkumných předpokladů a jejich vyhodnocení, odpovědi. Získanými daty bylo zjištěno, že v řadách příslušníků Policie ČR v Praze pijí muži více alkohol a kouří více cigarety než ženy, zatímco ženy vypijí více kávy. Na kvalitu stravování dbají muži i ženy přibližně stejně. Muži sportují více než ženy. Lépe relaxovat a odbourávat stres umí v řadách příslušníků muži. Ženy tráví více času sledováním televize.
Komparace dvou vybraných konkurenčních televizních stanic vysílajících od 21. století dle obsahu zaměření a skladby publika
Šmalclová, Martina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Géla, František (oponent)
Cílem práce je komparace dvou vybraných soukromých televizních stanic TV Barrandov a Prima Cool primárně dle obsahu zaměření a skladby publika a sekundárně z hlediska mediálního diskurzu a řečových aktů. V první teoretické části práce definuji stěžejní pojmy, jakými jsou televize, digitalizace, publikum, programové schéma, cílová skupina, sledovanost, mediální diskurz a řečový akt. Dále charakterizuji obě stanice, definuji jejich programové schéma, publikum a uvádím výsledky sledovanosti. V druhé praktické části práce užívám ke komparaci programového schématu metodu kvantitativní obsahové analýzy, jež si klade za cíl komparovat programové schéma obou stanic, vymezit rozdíly ve skladbě programu a zodpovědět výzkumné otázky, které stojí na jejím počátku. Ke komparaci publika užívám metodu dotazníkového šetření. Na počátku metody je stanoven výzkumný vzorek a následně metoda aplikována. Výsledky dotazníkového šetření umožní rozsáhlý popis publika obou stanic, pomohou zjistit, která ze stanic je divácky atraktivnější a potvrdí, zda výsledky provedeného šetření korespondují s veřejně dostupnými výsledky sledovanosti, či dochází k diametrální rozdílnosti. V závěru práce stanice komparuji z hlediska mediálního dískurzu a řečových aktů a uvádím rozdíly, které se mezi stanicemi nacházejí.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Lusková, Michaela ; Filusz, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků v rodinné stavební firmě. Byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Výzkum spokojenosti zákazníků dané firmy, provedený dotazníkovou metodou, byl vodítkem k návrhu opatření, která pomohou ke zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků a tím ke zlepšení pozice firmy na trhu.
Kulturní cestovní ruch na Klatovsku
TOMANOVÁ, Věra
Hlavním cílem bakalářské práce bylo vymezit kulturní cestovní ruch ve zkoumané oblasti Klatovska, vedlejším cílem pak analýza cestovního ruchu ve zvolené oblasti Klatovska - hrad Velhartice. Dalšími úkoly bylo vytipovat skrytý potenciál se zaměřením na kulturní cestovní ruch, navrhnout opatření ke zlepšení stavu a připravit vhodný marketingový mix čili vhodný produkt pro různé segmenty. Samotnému zpracování práce předcházelo studium odborné a regionální literatury, včetně propagačních materiálů a internetových zdrojů. Na základě tohoto bylo vymezeno zkoumané území, kterým je Klatovsko, konkrétně hrad Velhartice. Byly zjištěny předpoklady dané lokality pomocí situační analýzy a pomocí terénního šetření byly zjištěny skutečnosti důležité pro potvrzení či vyvrácení předem stanovených hypotéz.
Průzkum motivace a stimulace lidských zdrojů v nevýrobní sféře
BUŠTOVÁ, Markéta
Cílém diplomové práce bylo zhodnotit úroveň motivace a stimulace lidských zdrojů ve vybrané společnosti a na základě provedené analýzy navrhnout případná zlepšení v motivačním programu společnosti. Pro tento průzkum jsem zvolila společnosti Poštovní spořitelna, která má v současné době 387 zaměstnanců. V první části této diplomové práce se zabývám vymezením pojmů motivace, stimulace pracovního jednání a motivační program organizace. Dále je charakterizována společnost a její historie. Použitou metodikou je dotazníkové šetření, rozhovor a pozorování. Každá otázka je zpracována do tabulky a grafu, pod kterými následují výsledky a diskuze. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že pracovníci jsou nejvíce ovlivňováni výší jejich finanční odměny. Dále bylo zjištěno, že pracovníkům záleží na dalším rozvoji a vzdělávání, důležitou roli hraje i pracovní klima. Na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření navrhují zajištění kariérního růstu zaměstnanců, zvýšení důvěry ve vedení firmy, zlepšení informovanosti uvnitř společnosti, zajištění školení potřebných pro výkon jednotlivých funkcí a zlepšení systému odměňování společnosti. Lidé jsou považování za nejcenější bohatství každé organizace, je proto důležité, aby vedení podniku své zaměstnance dobře a účinně motivovalo a stimulovalo.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Musilová, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hrdina, Petr (oponent)
V mé práci se budu snažit zanalyzovat celkovou strukturu marketingového mixu společnosti Velteko s. r. o. Mým hlavním záměrem je charakterizovat podnik, základně analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu a vyhodnotit dotazník spokojenosti zákazníků této společnosti. V závěru se zaměřím na zhodnocení úrovně a efektivnosti využití těchto nástrojů a uvedu případná doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.