Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj lidského potenciálu v malých a středních podnicích.
DOLEŽALOVÁ, Vlasta
Cílem disertační práce je vyhledávání a návrh faktorů ovlivňujících rozvoj pracovníků včetně měřítek pro sledování vývoje rozvoje pracovníků ve vybraných malých a středních podnicích a rozvíjení pracovníků v týž podnicích. Sledování faktorů rozvoje pracovníků, důležité pro manažery v procesu řízení rozvoje pracovníků, vychází z podnětu určení posunu vývoje pracovníků ve směru potřeb podniku. Disertační práce charakterizuje lidský potenciál, lidský kapitál a lidské zdroje včetně rozvojových trendů v malých a středních podnicích a rozvoj a vzdělávání zaměstnanců v těchto podnicích, popisuje silné a slabé stránky řízení lidských zdrojů a praxi rozvoje lidského potenciálu jako např. vliv velikosti podniku na význam hodnocení vzdělávání pracovníků či zda náklady na vzdělávání ovlivňují výsledek hospodaření daných podniků za pomocí kvantitativně-kvaliltatního výzkumu.
Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o.
Sůsová, Petra ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem mé diplomové práce na téma Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o. je analyzovat a následně stanovit postup při tvorbě propagační strategie v této firmě, který zde stále chybí. To vše za pomoci dotazníků, jež mají ověřit povědomí veřejnosti o této společnosti, a za pomoci metody zvané Mystery shopping, která má ověřit kvalitu poskytovaných služeb na maloobchodních prodejnách společnosti Brudra s.r.o. Výstupem bude sloučení výsledků z těchto výzkumů, díky kterým se následně zaměříme na slabší stránky a mezery v propagaci, její ucelení a sjednocení včetně případných doporučení. Návrh propagační strategie by měl sloužit jako jakési vodítko při sestavování marketingového plánu pro budoucí období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.