Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  začátekpředchozí134 - 143  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavádění systému jakosti pro kolejová vozidla - systém jakosti IRIS:2006
ZAJÍČKOVÁ, Lenka
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení pojmu kvalita, zabývá se managementem jakosti, jeho principy a koncepcemi. Dále vymezuje pojmy procesní přístup a dokumentace v rámci managementu jakosti. V praktické části je představen koncern Vishay, přesněji jeho závody v Blatné, systém managementu jakosti ve společnosti a je zde zhodnoceno dotazníkové šetření ohledně informovanosti zaměstnanců firmy o systému managementu kvality ve společnosti.
Systémy řízení jakosti a jejich aplikace ve vybraném podniku
PFEIFEROVÁ, Jana
Cílem diplomové práce je analýza systému jakosti ve vybraném podniku Silon s.r.o. Dalším cílem je stanovit metody jeho hodnocení a prověření možnosti aplikace nových přístupů systémů řízení jakosti v uvedeném podniku. Systém jakosti v Silon s.r.o. je vytvořen tak, aby odpovídal ISO 9001:2008 ve všech odděleních spadajících do systému jakosti, a aby v divizi kompaundů a centrálně zabezpečovaných činnostech odpovídal i ISO/TS 16 949:2002. Systém EMS zahrnuje celou firmu a je vytvořen tak, aby odpovídal ISO 14001:2004. V současnosti lze o firmě Silon s.r.o. říci, že nemá v řízení jakosti a celkovém řízení firmy žádné velké nedostatky. Firmě lze doporučit vytvoření integrovaného systému, nový přístup postupného zlepšování jakosti - Kaizen a metodu FTA.
Porovnání účinnosti systémů řízení kvality ve vybraném podniku
GREGOROVÁ, Vendula
Pro vypracování diplomové práce byl zvolen podnik ČSAD JIHOTRANS a. s., který poskytuje služby v oblasti dopravy a má certifikované normy ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001 a ČSN EN ISO 22000. Cílem práce bylo analyzovat systém řízení kvality ve společnosti se zaměřením na proces ?Přeprava osob pravidelná a nepravidelná?, porovnat jednotlivé koncepce managementu kvality a navrhnout případné změny. Ve vlastní části práce je uveden výzkum ve zvolené společnosti. Tento výzkum je zaměřen na analýzu nákladů související s kvalitou, vývoj reklamací, vyhodnocení spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření, výkonnost procesu ?Přeprava osob pravidelná a nepravidelná? a porovnání jednotlivých koncepcí managementu kvality.
Posouzení vlivu řízení kvality v podnikatelském subjektu na jeho konkurenceschopnost
NOVOTNÝ, Jaromír
Cílem této bakalářské práce je posouzení vlivu řízení kvality ve společnosti GiTy, a. s. na jeho konkurenceschopnost, se sídlem v Brně. Společnost operuje na trhu už 20 let. Práce je doplněna grafy a tabulkami. Na základě získaných informací (Hodnotící zpráva IMS 2008) byla provedena analýza současného stavu řízení systému managementu jakosti, která byla podkladem pro návrh na zlepšení. Z analýzy také vyplynulo, že firma GiTy potřebovala certifikaci (QMS, EMS, ISMS) pro získání 88 % svých tržeb. Tímto zjištěním lze dokladovat důležitost systému jakosti v GiTy, ale i na celém českém trhu. Dílčí návrh na zlepšení spočívá v zavedení sledování nákladů na jakost, aby firma mohla lépe řídit peněžní prostředky vynaložené na jakost. Hlavní návrh na zlepšení spočívá v zavedení systému managementu služeb (ISO 20000). Tento systém firmu v počátku zavedení zatíží náklady ve výši 120000 Kč, ale přínos bude podstatně vyšší. Smyslem tohoto systému je zvýšení úrovně poskytovaných služeb, snížení nákladů, rizik a času k zavedení nových produktů a služeb, zlepšení využití zdrojů, zvýšení produktivity a také získání konkurenční výhody před ostatními poskytovateli IT služeb.
Posouzení vlivu systému řízení kvality na jeho účinnost v oblasti státní správy
DUCHKOVÁ, Eva
Pronikání modelů kvality do veřejno {--} správní sféry má svůj počátek v roce 2000. V tomto roce vyústila snaha organizací zkvalitňovat život svých občanů. Tato snaha nebyla dána jen vůlí veřejné správy, ale i reformními kroky vlády České republiky spojených s přípravami na vstup do Evropské unie. Právě ze strany Evropské unie zesílil tlak na zajištění kvality ve veřejné správě, kdy vedle klasických nástrojů je nutné aplikovat i moderní způsoby řízení kvality. Cílem diplomové práce je analyzovat účinnost systémů řízení kvality v oblasti veřejné správy, konkrétněji tedy v oboru státní správy. Jaké systémy řízení kvality jsou v této oblasti účinné? A jaký přínos mohou v daném okruhu přinést? To jsou hlavní otázky. Pro zodpovězení těchto otázek jsem vybrala dva příklady z praxe. První případem je implementace systémů managementu kvality a jejich přínos v organizaci ústřední státní správy, na Českém statistickém úřadě. Po konzultaci s odbornou veřejností jsem jako druhý případ zvolila příklad města Vsetína, kde implementovali většinu moderních způsobů řízení kvality a toto město je vzorem pro ostatní subjekty. Jedná se tedy o aplikaci systémů řízení kvality v subjektu s přenesenou působností státní správy.
Systémy řízení kvality
VANĚČKOVÁ, Blanka
V diplomové práci se zaměřuji na vymezení pojmu řízení kvality a nastínění jeho významu pro podnikové řízení. Cílem práce je popsat význam systému řízení kvality pro podnikové řízení a navrhnout možný systém hodnocení úrovně jeho zavádění. V literárním přehledu pojednávám o charakteristice vybrané organizace (zaměření, historický vývoj, zaměstnanci, velikost). Vlastní práce zahrnuje význam řízení kvality pro podnikové řízení, zhodnocení úrovně zavádění řízení kvality ve vybrané společnosti, návrh možných zlepšení řízení z pohledu zásad řízení kvality.
Systém řízení kvality v podniku a jeho zdokonalení
PIVOVARSKÁ, Jitka
Diplomová práce se zabývá analýzou současného systému řízení kvality ve firmě Fezko a. s. Strakonice a navrhuje možnosti jeho zlepšení. Systém řízení kvality je ve firmě na vysoké úrovni. Firma je certifikována dle ISO/TS 16949. Příležitosti pro zdokonalení systému jsou zejména v oblasti řízení výroby a toku materiálu. Navrhuji využití moderních nástrojů řízení kvality a zavedení principů štíhlé výroby a metody Six Sigma ve výrobě, včetně techniky kaizen a kanban.
Aplikace nástrojů řízení kvality v podniku Pekárny a cukrárny Náchod a.s.
Knittelová, Veronika ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Náplní práce je aplikace sedmi nástrojů řízení kvality v podniku Pekárny a cukrárny Náchod, a.s. ve výrobě běžného pečiva. Cílem práce je na základě analýzy sestavit možná doporučení pro zlepšení řízení kvality.
Analýza a zhodnocení plnění požadavků normy ISO 9001 ve společnosti Skleněné kameny spol. s r.o.
Tvrdík, Petr ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je zprostředkovat současný stav společnosti Skleněné kameny spol. s r.o. z pohledu normy ISO 9001 a doporučit možnosti zlepšení fungování organizace. Teoretická část poskytuje informace o pojmu kvalita a popisuje normy ISO řady 9000.
Plnění požadavků normy ISO 9001ve vybrané firmě
Mikóczyová, Zuzana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce obsahuje analýzu plnění požadavků normy ISO 9001 ve výrobním družstvu KAMPI OFFICE. Cílem této práce bylo porovnání současného stavu s požadavky kladenými normou ISO 9001, vyhodnocení stupně plnění těchto požadavků a poskytnutí návrhů řešení pro dosažení shody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   začátekpředchozí134 - 143  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.