Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace výrobního procesu ve společnosti
Vrána, Jakub ; Novák, Viktor (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řízením a organizací výrobního procesu, se zaměřením na neproduktivní činnosti. Obsahuje analýzu současného stavu v podniku Teva Czech Industries s.r.o. (dále TCI) a návrhy na zlepšující opatření. První kapitola předkládá teoretická východiska pro zpracování práce. Popisuje PMT metody, konkrétně MTM a MOST, štíhlou výrobu se zaměřením na 5S, TPM a Kaizen. Druhá kapitola se věnuje podniku TCI, obsahuje hlavní předmět činnosti, organizační strukturu podniku a analyzuje současný stav. Zaměřuje se především na průběh kritické neproduktivní operace při výrobě a to přehazování a proces čištění. Třetí kapitolu v návaznosti na analytickou část tvoří navržená doporučení. Čtvrtá kapitola se věnuje závěrečnému zhodnocení.
Návrh metodiky stanovení výkonových norem na výrobní lince
Adamovič, Michal ; Žilínek, Patrik (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou výrobnej linky v spoločnosti Schaeffler Skalica spol. s r.o. a následným návrhom optimalizácie pomocou metódy MTM. Na úvod máme vymedzené ciele, ktorých sa snažíme dosiahnuť. Nasledujú teoretické východiská práce kde popisujem metódy použité pre dosiahnutie vyššie stanovených cieľov. Ako ďalšia časť je predstavenie spoločnosti a následná analýza súčasnej situácie a následná návrhová časť kde sú zahrnuté moje riešenia pre zlepšenie situácie. Záver je vyhradený pre zhodnotenie návrhov a možnosti ich implementácie.
Srovnání migračních krizí Evropské unie z let 2015 a 2022 z pohledu "push" a "pull" efektů - komparativní případová studie migračních trendů
Fiala, Tomáš ; Kučerová, Irah (vedoucí práce) ; Földes, Kristián (oponent)
v češtině Migrační vlny z let 2015 ze Sýrie a 2022 z Ukrajiny výrazně ovlivnily počty osob, které na území EU žádaly o azyl či dočasnou ochranu. V této práci tak dochází ke srovnání těchto migračních vln prostřednictvím předem vybraného rámce tzv. "neoklasické teorie," Ke srovnání došlo v prostředí rámce tzv. "neoklasické teorie migrace", která operuje na základě racionálního rozhodování o migraci coby o "ekonomické" kalkulaci rizik, výhod a nevýhod (tzv. "push" a "pull" faktorů a "intervening obstacles"). Prostřednictvím srovnání se práce snaží odpovědět na otázky podobnosti dvou migračních vln a prostřednictvím jejich analýzy zároveň na otázku, jestli tyto vlny ovlivnily Migrační a azylovou politiku EU jako takovou. I přes určité podobnosti politických aspektech srovnávání se podobnost obou vln nepotvrdila, nicméně byl zároveň potvrzen posun ve tvorbě rámce migrační politiky EU po migrační vlně v roce 2015.
Návrh metodiky stanovení výkonových norem na výrobní lince
Adamovič, Michal ; Žilínek, Patrik (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou výrobnej linky v spoločnosti Schaeffler Skalica spol. s r.o. a následným návrhom optimalizácie pomocou metódy MTM. Na úvod máme vymedzené ciele, ktorých sa snažíme dosiahnuť. Nasledujú teoretické východiská práce kde popisujem metódy použité pre dosiahnutie vyššie stanovených cieľov. Ako ďalšia časť je predstavenie spoločnosti a následná analýza súčasnej situácie a následná návrhová časť kde sú zahrnuté moje riešenia pre zlepšenie situácie. Záver je vyhradený pre zhodnotenie návrhov a možnosti ich implementácie.
Optimalizace výrobního procesu ve společnosti
Vrána, Jakub ; Novák, Viktor (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řízením a organizací výrobního procesu, se zaměřením na neproduktivní činnosti. Obsahuje analýzu současného stavu v podniku Teva Czech Industries s.r.o. (dále TCI) a návrhy na zlepšující opatření. První kapitola předkládá teoretická východiska pro zpracování práce. Popisuje PMT metody, konkrétně MTM a MOST, štíhlou výrobu se zaměřením na 5S, TPM a Kaizen. Druhá kapitola se věnuje podniku TCI, obsahuje hlavní předmět činnosti, organizační strukturu podniku a analyzuje současný stav. Zaměřuje se především na průběh kritické neproduktivní operace při výrobě a to přehazování a proces čištění. Třetí kapitolu v návaznosti na analytickou část tvoří navržená doporučení. Čtvrtá kapitola se věnuje závěrečnému zhodnocení.
Získávání zaměstnanců prostřednictvím sociálních sítí
Koštůr, Adam ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na aktuální problematiku možného využití sociálních sítí pro získávání zaměstnanců. V úvodu práce je popsán teoretický základ zabezpečování lidských zdrojů v organizaci a činností, které s tímto souvisí. Dále jsou v teoretické části práce zmíněny nejznámější sociální sítě z českého i celosvětového prostředí a metody oslovení uchazečů, které lze na těchto sítích použít. Součástí praktické části je dotazníkové šetření zaměřené na využití sociálních sítí pro získávání zaměstnanců, v rámci kterého byli osloveni zástupci různých společností, které působí na českém trhu. Kromě popisu metodiky výzkumu jsou zde popsány i výsledky tohoto dotazníkového šetření, které jsou dále zkoumány v závislosti na velikosti společnosti a sektoru jejího působení. V závěru práce jsou shrnuta hlavní zjištění tohoto výzkumu, možnosti využití práce v praxi a je naznačen směr, kterým by se tento výzkum mohl dále rozvíjet.
Analýza komunikační strategie vybraného podniku
Královcová, Kamila ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá komunikační strategií. Jejím cílem je zjistit, pomocí průzkumu trhu mezi maloobchodními firmami, jaká komunikační strategie od dodavatele je vhodná. V teoretické části je podán přehled základních termínů z oblasti marketingu, specificích trh organizací, komunikačních nástrojích pull a push strategie. V praktické části je použit příklad komunikace s obchodními partnery velkoobchodu TotalOutdoor. V rámci práce byla zjištěna dosavadní komunikace firmy TotalOutdoor se stávajícími a potenciálními odběrateli. Následně byl proveden kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů s maloobchodními prodejci campingového zboží. Na základě sekundárních informací a výsledků kvalitativního průzkumu byl proveden online kvantitativní průzkum trhu mezi maloobchodními prodejci campingového vybavení. Práce uvádí jednotlivé dílčí závěry vyplývající s těchto průzkumů. Výsledkem práce je zhodnocení, v jakých bodech je komunikační strategie firmy TotalOutdoor uzpůsobena požadavkům maloobchodních odběratelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.