Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení nákupu a zásob
Bartošková, Sylvie ; MBA, Marek Kubuš, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je na základě tržních analýz vypracovat strategii zefektivnění řízení zásob pro oblast kusové výroby a prosadit význam marketingového nákupního procesu v podniku KLM. V rámci práce je zpracována ABC analýza, vytvořen nový systém pro efektivnější identifikaci dílů a dodavatelů. Na základě analýz byl navrhnut nový poptávkový systém pro řízení náhradních dílů.
Řízení nákupu a zásob
Bartošková, Sylvie ; MBA, Marek Kubuš, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je na základě tržních analýz vypracovat strategii zefektivnění řízení zásob pro oblast kusové výroby a prosadit význam marketingového nákupního procesu v podniku KLM. V rámci práce je zpracována ABC analýza, vytvořen nový systém pro efektivnější identifikaci dílů a dodavatelů. Na základě analýz byl navrhnut nový poptávkový systém pro řízení náhradních dílů.
Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept
Valentová, Klára ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nákupní marketingovou strategií pro konkrétní podnik. Cílem práce je vytvořit tuto strategii maloobchodním prodejnám Happy Day Concept. Teoretická část má za úkol představit poznatky z oblasti nákupu, marketingu a tvorby strategického dokumentu. V praktické části jsou charakterizovány prodejny Happy Day Concept, vytvořena situační analýza aktuálního stavu nákupu, shrnuty základní problémy, vytyčeny cíle a uvedeny způsoby řešení podle nástrojů marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.