Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální a pedagogické aspekty integrace cizinců na území České republiky po vstupu do EU
Horčička, Jiří ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na integraci dětí cizinců do výuky na základních školách. Cílem práce je teoreticky rozpracovat sociální a pedagogické aspekty integrace cizinců v souvislosti s jejich začleněním do vzdělávacího procesu a dále prostřednictvím výzkumné sondy zkoumat připravenost škol na integraci žáků-cizinců do vzdělávacího procesu na základních školách v krajském městě Ústí nad Labem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části na teoretickou a empirickou. První teoretická část diplomové práce je zaměřena na obecné teoretické přístupy k integraci cizinců a integrační politiku Evropské unie a České republiky a v neposlední řadě vývoj migrace na území České republiky. Dále se věnuje vzdělávání dětí cizinců, zejména jeho legislativnímu ukotvení v českém právním řádu a inkluzivnímu vzdělávání jako vyšší formě integrace. Poslední část je věnována samotné integraci dětí cizinců do prostředí základní školy. V empirické části je zpracován výzkumný projekt, který je zaměřený na zkoumání připravenosti základních škol v Ústí nad Labem na příchod dětí cizinců do školního prostředí jako žáků se specifickými vzdělávacími potřebami a jejich integraci do vzdělávacího procesu.
Sociální a pedagogické aspekty integrace cizinců na území České republiky po vstupu do EU
Horčička, Jiří ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na integraci dětí cizinců do výuky na základních školách. Cílem práce je teoreticky rozpracovat sociální a pedagogické aspekty integrace cizinců v souvislosti s jejich začleněním do vzdělávacího procesu a dále prostřednictvím výzkumné sondy zkoumat připravenost škol na integraci žáků-cizinců do vzdělávacího procesu na základních školách v krajském městě Ústí nad Labem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části na teoretickou a empirickou. První teoretická část diplomové práce je zaměřena na obecné teoretické přístupy k integraci cizinců a integrační politiku Evropské unie a České republiky a v neposlední řadě vývoj migrace na území České republiky. Dále se věnuje vzdělávání dětí cizinců, zejména jeho legislativnímu ukotvení v českém právním řádu a inkluzivnímu vzdělávání jako vyšší formě integrace. Poslední část je věnována samotné integraci dětí cizinců do prostředí základní školy. V empirické části je zpracován výzkumný projekt, který je zaměřený na zkoumání připravenosti základních škol v Ústí nad Labem na příchod dětí cizinců do školního prostředí jako žáků se specifickými vzdělávacími potřebami a jejich integraci do vzdělávacího procesu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.