Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti publikace informačního modelu ve videoherním prostředí
Nosálková, Karolína ; Pilný, Ondřej (oponent) ; Kuruc, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou a vizualizací 3D informačního modelu historické budovy evangelického kostela v obci Růžďka pomocí informačního modelování na podkladě mračna bodů pořízeného laserovým skenerem. Cílem práce je vytvořit informační model objektu v LOD300 včetně detailního zpracování vybraných prvků v programu Archicad. Konečným výsledkem je model ve virtuálním prostředí, vlastní 3D model vizualizován v softwaru Twinmotion a zhodnocení přesnosti délek modelu a mračen bodů.
Informační modelování budov a možnosti publikování modelu
Horník, Ladislav ; Volařík, Tomáš (oponent) ; Kuruc, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou BIM popsané na budově Maxmiliánova dvoru v Kroměříži a následnou prací s 3D daty zaměřenou na tvorbu funkčních rodin a na možnosti publikování a vizualizace modelu této budovy. V teoretické části jsou představeny základy metodiky informačního modelování budovy. Praktická část nejprve popisuje proces vytváření modelových rodin z mračna bodů v prostředí softwaru Autodesk Revit. Na výsledném modelu budovy jsou popsány a demonstrovány vybrané varianty publikování a vizualizace výsledného modelu, především s využitím softwaru Autodesk Revit a herního enginu Unreal Engine.
Informační modelování budov a možnosti publikování modelu
Horník, Ladislav ; Volařík, Tomáš (oponent) ; Kuruc, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou BIM popsané na budově Maxmiliánova dvoru v Kroměříži a následnou prací s 3D daty zaměřenou na tvorbu funkčních rodin a na možnosti publikování a vizualizace modelu této budovy. V teoretické části jsou představeny základy metodiky informačního modelování budovy. Praktická část nejprve popisuje proces vytváření modelových rodin z mračna bodů v prostředí softwaru Autodesk Revit. Na výsledném modelu budovy jsou popsány a demonstrovány vybrané varianty publikování a vizualizace výsledného modelu, především s využitím softwaru Autodesk Revit a herního enginu Unreal Engine.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.