Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením zaměřené na výuku čtení
Míková, Lenka ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. V práci je uvedeno základní vymezení středně těžké a těžké mentální retardace, popsány psychologické zvláštnosti jedinců s mentálním postižením, komunikační systémy a pomůcky augmentativní a alternativní komunikace a systém vzdělávání v základních školách speciálních. Bakalářská práce dále obsahuje výčet metod čtení, které se používají u žáků s mentálním postižením, popisuje průběh výuky čtení ve dvou základních školách speciálních a zachycuje, jak jsou na tom žáci se středně těžkým a těžkým mentálním postižením se čtením.
Vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením zaměřené na výuku čtení
Míková, Lenka ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. V práci je uvedeno základní vymezení středně těžké a těžké mentální retardace, popsány psychologické zvláštnosti jedinců s mentálním postižením, komunikační systémy a pomůcky augmentativní a alternativní komunikace a systém vzdělávání v základních školách speciálních. Bakalářská práce dále obsahuje výčet metod čtení, které se používají u žáků s mentálním postižením, popisuje průběh výuky čtení ve dvou základních školách speciálních a zachycuje, jak jsou na tom žáci se středně těžkým a těžkým mentálním postižením se čtením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.