Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tudy a tam
Hašková, Tereza ; Trejbal, Jan (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je krajina v místě bydliště studentky. Konceptem bakalářské práce je především vnímání kulturní krajiny. Akcent je kladen na aktualizace prožitků za pomocí výtvarných intervencí se socializačním potenciálem, jež mohou být důvodem setkávání místních obyvatel, zdrojem estetického zážitku, příjemného strávení volného času, procházky nebo sportování. Práce má ambice poodhalit neobvyklé perspektivy, nabídnout možnosti a zážitky jiného vnímání vesnice položené v údolí a po staletí utvářené v logice místní krajiny a z ní vyplývajících lidských potřeb. Hmotným výstupem bakalářské práce je místně specifické umělecké dílo, vyhlídkový bod, který se stane součástí zamýšlené série. 
Kulturní krajina
Hašková, Tereza ; Horká, Julie (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Konceptem diplomové práce je především kulturní vnímání krajiny, za pomocí výtvarných intervencí se socializačním potenciálem, které mohou být důvodem navštěvování místních i nemístních obyvatel, estetického zážitku, příjemného strávení volného času, procházky nebo sportování. Práce má ambice poodhalit neobvyklé perspektivy, nabízející možnosti a zážitky jiného vnímání okolní krajiny města.
Lidová píseň jako prostředek propojení huebební výchovy s jinými vzdělávacími oblastmi na 1. stupni ZŠ
Radová, Lucie ; Veverková, Jana (vedoucí práce) ; Váňová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá lidovými písněmi a jejich zapojením do vyučování nad rámec hudební výchovy. Je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se zabývá lidovými písněmi a jejich využitím ve školách. Obsahuje rozbor lidových písní v učebnicích pro 1. stupeň základních škol od nakladatelství SPN. Pro úplnost teoretických východisek práce předkládá obecné vysvětlení pojmu integrace. Zaměřuje se na tematickou výuku, jež je stěžejní metodou propojování předmětů této práce. Představuje vzdělávací oblasti vycházející z rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a práci s lidovou písní. Praktickou část tvoří návrh pěti dvouhodinových bloků, jeden pro každý ročník prvního stupně, jež pomocí využití lidové písně propojují dva vyučovací předměty. Ty tvoří nejen propojovací prostředek, ale také jsou vnímány jako východiska celých aktivit a informační zdroje. Každý vyučovací blok obsahuje podrobnou přípravu s didaktickými poznámkami a hypotézami. V přílohách se nacházejí hotové přípravy vložené do přehledných tabulek se všemi materiály a úlohami.
Tudy a tam
Hašková, Tereza ; Trejbal, Jan (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je krajina v místě bydliště studentky. Konceptem bakalářské práce je především vnímání kulturní krajiny. Akcent je kladen na aktualizace prožitků za pomocí výtvarných intervencí se socializačním potenciálem, jež mohou být důvodem setkávání místních obyvatel, zdrojem estetického zážitku, příjemného strávení volného času, procházky nebo sportování. Práce má ambice poodhalit neobvyklé perspektivy, nabídnout možnosti a zážitky jiného vnímání vesnice položené v údolí a po staletí utvářené v logice místní krajiny a z ní vyplývajících lidských potřeb. Hmotným výstupem bakalářské práce je místně specifické umělecké dílo, vyhlídkový bod, který se stane součástí zamýšlené série. 

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.