Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
E-learningové výukové moduly
Kosík, Tomáš ; Honzík, Petr (oponent) ; Jirsík, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis e-learningu – elektronickou formu výuky, jako způsob moderního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány různé formy, možnosti a základní struktury elektronických vzdělávacích systémů. Detailně rozebírá klady a zápory e-learningu, jak z pohledu technického tak z pohledu sociálního. V druhé části této práce je čtenář seznámen s e-learningovým systémem AI Tools používaném na UAMT FEKT VUT v Brně k podpoře výuky základů umělé inteligence. Dále se práce zabývá vytvořením třech zásuvných modulů do tohoto výukového programu. Tyto moduly jsou naprogramovány v jazyce C# a zabývají se problematikou informovaného a neinformovaného prohledávání stavového prostoru dále dopředným a zpětným řetězením používaném v expertních systémech. V závěru práce jsou zhodnoceny teoretické i praktické výsledky práce.
Vývoj aplikace pro zpracování zeměpisných souřadných systémů
KUBALA, Lukáš
V dnešní době s rostoucím využitím Global Position System (GPS) a Geografických informačních systémů (GIS) mnoho lidí potřebuje převádět mezi zeměpisnými souřadnými systémy. Hlavním cílem této práce je vyvinutí počítačového programu pro převod mezi vybranými zeměpisnými souřadnicovými systémy za použití programovacího jazyka C# a prostředí Microsoft Visual Studio. První část práce zahrnuje náhled do historie, obecné geografické problematiky a popis několika souřadnicových systémů. V druhé polovině práce je předvedena algoritmizace převodu vybraného souřadnicového systému z matematických rovnic do programovacího jazyka. Nejsou opomenuty ani otázky související s prezentací vytvořeného programu, kdy je proveden i výzkum uživatelské spokojenosti s vytvořeným programem. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že očekávání většiny uživatelů byla naplněna.
E-learningové výukové moduly
Kosík, Tomáš ; Honzík, Petr (oponent) ; Jirsík, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis e-learningu – elektronickou formu výuky, jako způsob moderního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány různé formy, možnosti a základní struktury elektronických vzdělávacích systémů. Detailně rozebírá klady a zápory e-learningu, jak z pohledu technického tak z pohledu sociálního. V druhé části této práce je čtenář seznámen s e-learningovým systémem AI Tools používaném na UAMT FEKT VUT v Brně k podpoře výuky základů umělé inteligence. Dále se práce zabývá vytvořením třech zásuvných modulů do tohoto výukového programu. Tyto moduly jsou naprogramovány v jazyce C# a zabývají se problematikou informovaného a neinformovaného prohledávání stavového prostoru dále dopředným a zpětným řetězením používaném v expertních systémech. V závěru práce jsou zhodnoceny teoretické i praktické výsledky práce.
Aplikace pro organizování turnajů ve stolním tenisu
Růžičková, Lucie ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Švimberský, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nástroje pro organizování turnajů ve stolním tenisu na současném trhu a z jejich nedostatků navrhnout požadavky pro vývoj aplikace a ty následně implementovat. Práce také čtenáři nastiňuje, jak probíhá vývoj takové aplikace za použití návrhového vzoru Model-View-ViewModel (MVVM) v kombinaci s tvorbou uživatelsky bohatého grafického rozhraní pomocí Windows Presentation Foundation (WPF). První část práce se zabývá analýzou trhu s podobnými nástroji a jejich nedostatky. Dále jsou pak navrženy požadavky na vyvíjenou aplikaci, které tyto nedostatky odstraní. Druhá část práce obsahuje základní informace o technologiích použitých při vývoji s ukázkami zdrojového kódu z vyvíjené aplikace. Dále je v této části popsána architektura aplikace a datové základny. Ve třetí části je pak obsažena uživatelská příručka k vyvinuté aplikaci včetně vzorových ukázek obrazovek a požadovaných vstupů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.