Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
E-learningové výukové moduly
Kosík, Tomáš ; Honzík, Petr (oponent) ; Jirsík, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis e-learningu – elektronickou formu výuky, jako způsob moderního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány různé formy, možnosti a základní struktury elektronických vzdělávacích systémů. Detailně rozebírá klady a zápory e-learningu, jak z pohledu technického tak z pohledu sociálního. V druhé části této práce je čtenář seznámen s e-learningovým systémem AI Tools používaném na UAMT FEKT VUT v Brně k podpoře výuky základů umělé inteligence. Dále se práce zabývá vytvořením třech zásuvných modulů do tohoto výukového programu. Tyto moduly jsou naprogramovány v jazyce C# a zabývají se problematikou informovaného a neinformovaného prohledávání stavového prostoru dále dopředným a zpětným řetězením používaném v expertních systémech. V závěru práce jsou zhodnoceny teoretické i praktické výsledky práce.
E-learningové výukové moduly
Kosík, Tomáš ; Honzík, Petr (oponent) ; Jirsík, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis e-learningu – elektronickou formu výuky, jako způsob moderního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány různé formy, možnosti a základní struktury elektronických vzdělávacích systémů. Detailně rozebírá klady a zápory e-learningu, jak z pohledu technického tak z pohledu sociálního. V druhé části této práce je čtenář seznámen s e-learningovým systémem AI Tools používaném na UAMT FEKT VUT v Brně k podpoře výuky základů umělé inteligence. Dále se práce zabývá vytvořením třech zásuvných modulů do tohoto výukového programu. Tyto moduly jsou naprogramovány v jazyce C# a zabývají se problematikou informovaného a neinformovaného prohledávání stavového prostoru dále dopředným a zpětným řetězením používaném v expertních systémech. V závěru práce jsou zhodnoceny teoretické i praktické výsledky práce.
Aplikace pro organizování turnajů ve stolním tenisu
Růžičková, Lucie ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Švimberský, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nástroje pro organizování turnajů ve stolním tenisu na současném trhu a z jejich nedostatků navrhnout požadavky pro vývoj aplikace a ty následně implementovat. Práce také čtenáři nastiňuje, jak probíhá vývoj takové aplikace za použití návrhového vzoru Model-View-ViewModel (MVVM) v kombinaci s tvorbou uživatelsky bohatého grafického rozhraní pomocí Windows Presentation Foundation (WPF). První část práce se zabývá analýzou trhu s podobnými nástroji a jejich nedostatky. Dále jsou pak navrženy požadavky na vyvíjenou aplikaci, které tyto nedostatky odstraní. Druhá část práce obsahuje základní informace o technologiích použitých při vývoji s ukázkami zdrojového kódu z vyvíjené aplikace. Dále je v této části popsána architektura aplikace a datové základny. Ve třetí části je pak obsažena uživatelská příručka k vyvinuté aplikaci včetně vzorových ukázek obrazovek a požadovaných vstupů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.