Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trendy prodeje reklamního prostoru na českém online mediálním trhu
Frantová, Nikol ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Trendy prodeje reklamního prostoru na českém mediálním trhu se zaměřením na programatické obchodování se zabývá využitím automatizovaných, tzv. programatických metod obchodování s mediálním reklamním prostorem na českém trhu. Práce zkoumá, v jaké míře je tato metoda na českém mediálním trhu etablována a implementována a jaká je podoba českého programatického ekosystému. V první části práce je vymezen teoretický rámec problematiky programatického obchodování, zaměřený na vysvětlení principu fungování této metody. V kapitole je programatický obchod definován a ustanoven v rámci jednotlivých typů metod obchodování s mediálním reklamním prostorem. Dále jsou definovány role jednotlivých tržních subjektů v rámci programatického obchodování a také jsou v kapitole charakterizovány technologické platformy, které zajišťují funkčnost a chod automatizovaných obchodů. Nakonec jsou vymezeny jednotlivé typy transakčních metod programatického obchodování, jejichž praktické využití je zkoumáno dále v rámci výzkumné kapitoly. Práce obsahuje podrobnou kapitolu s popisem výzkumných metod, jež zahrnují datovou analýzu, kvalitativní průzkum a rešerši odborných knih a oborových materiálů. V metodologické kapitole jsou blíže definovány zdroje tržních dat, sledované proměnné, sledované regiony a časové...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.