Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Overview of active flow control methods and their application
Daňko, Matúš ; Brožek, Petr (oponent) ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Purpose of this study is to create an overview of currently the most used active flow control methods and their application. Thesis also contains brief historical overview of flow control development along with comparison of individual methods.
Aerodynamické prvky vozidel Formule 1
Mazáč, Petr ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním rešerše na téma aerodynamické prvky vozidel Formule 1. Začátek práce je věnován základům aerodynamiky a vytváření přítlaku. Poté se zabývá vývojem aerodynamiky od počátku Formule 1 až po současnost. Následuje kategorizace jednotlivých aerodynamických prvků, které se vyskytly na monopostech, jak v současnosti, tak v minulosti, a jejich konstrukční popis. Shrnuje také aktivní aerodynamické prvky.
Comparison of panel codes for aerodynamic analysis of airfoils
Bilčík, Adam ; Schoř, Pavel (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
The purpose of this study is to create an overview of currently the most used panel codes for computation of aerodynamic characteristics of 2D airfoils. Description of the basic principles of panel code, comparison of various implementation and evaluation (accuracy, applicability) for typical tasks. In this thesis there were used three different panel codes: Xfoil, JavaFoil and XFLR5. Thesis was enriched by measurement in wind tunnel.
Vývoj a přehled leteckých profilů
Kerndl, Jindřich ; Dofek, Ivan (oponent) ; Zikmund, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj a přehled leteckých profilů. První část se zabývá charakteristikami profilů a jejich významem. Druhá část zachycuje historický vývoj profilů pro letadla s pístovým pohonem. Na závěr tato práce porovnává současně používané profily na lehkých sportovních letadlech českých a zahraničních výrobců.
Overview of active flow control methods and their application
Daňko, Matúš ; Brožek, Petr (oponent) ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Purpose of this study is to create an overview of currently the most used active flow control methods and their application. Thesis also contains brief historical overview of flow control development along with comparison of individual methods.
Comparison of panel codes for aerodynamic analysis of airfoils
Bilčík, Adam ; Schoř, Pavel (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
The purpose of this study is to create an overview of currently the most used panel codes for computation of aerodynamic characteristics of 2D airfoils. Description of the basic principles of panel code, comparison of various implementation and evaluation (accuracy, applicability) for typical tasks. In this thesis there were used three different panel codes: Xfoil, JavaFoil and XFLR5. Thesis was enriched by measurement in wind tunnel.
Aerodynamické prvky vozidel Formule 1
Mazáč, Petr ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním rešerše na téma aerodynamické prvky vozidel Formule 1. Začátek práce je věnován základům aerodynamiky a vytváření přítlaku. Poté se zabývá vývojem aerodynamiky od počátku Formule 1 až po současnost. Následuje kategorizace jednotlivých aerodynamických prvků, které se vyskytly na monopostech, jak v současnosti, tak v minulosti, a jejich konstrukční popis. Shrnuje také aktivní aerodynamické prvky.
Vývoj a přehled leteckých profilů
Kerndl, Jindřich ; Dofek, Ivan (oponent) ; Zikmund, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj a přehled leteckých profilů. První část se zabývá charakteristikami profilů a jejich významem. Druhá část zachycuje historický vývoj profilů pro letadla s pístovým pohonem. Na závěr tato práce porovnává současně používané profily na lehkých sportovních letadlech českých a zahraničních výrobců.
Rychlostní charakteristiky profilu křídla
Bartolšic, Jan
BARTOLŠIC, JAN. Rychlostní charakteristika profilu křídla. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014 Bakalářská práce se zabývá rychlostními charakteristikami profilu křídla větroně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena především na aerodynamickou poláru větroně, využití klapkového křídla v praxi a také na technický popis větroně Shempp Hirth Janus A. Na teoretickou část navazuje praktická část, ve které se vyhodnocují výsledky letových měření a učiní se z nich závěr pro optimální využití klapkového křídla v praxi v závislosti na rychlosti letu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.