Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ideální učitel angličtiny očima žáků/The Ideal English Teacher from the Pupils' Perspective
ZIMOVÁ, Soňa
Cílem této diplomové práce je popsat, jak si žáci základní školy představují ideálního učitele anglického jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a empirické. Teoretická část pojednává o osobnosti učitele, profesních nárocích, komunikaci a interakci během výuky, hodnocení žáků a rozlišení typologie učitelů. Věnuje se také společenské prestiži, příčinám feminizace učitelské profese a budování autority. Závěr teoretické části rozebírá z různých pohledů, zda ideální učitel vůbec existuje. Empirická část je založena na kvalitativně orientovaném výzkumu. Žáci měli vypracovat úvahu na téma "Jak si představuješ ideálního učitele cizího jazyka?". Výpovědi jsou následně analyzovány a srovnány se stanovenými hypotézami. Výsledky výzkumu také ukazují, zda-li a jakým způsobem se liší představy žáků s ohledem na jejich věk.
Role působnosti facility manažera ve firmě OKIN Group, a.s.
Slívová, Tereza ; Vyskočil, Vlastimil (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Téma bakalářské práce je zasazeno do prostředí jednoho z nejnovějších oborů současného managementu -- do oblasti facility managementu. Praktická část se pak konkrétně dotýká prostředí společnosti OKIN GROUP, a.s., která je v dnešní době největší a nejznámější firmou podnikající v tomto oboru na českém trhu. V rámci tohoto prostředí se práce snaží o specifikování pozice manažera a o určení jeho role v řízení podniku. Cílem je popsat náplň a obsah práce člověka zastávajícího pozici facility manažera a přiblížit skutečnosti, jimiž se liší od obecného pojetí manažera jako takového. Dílčím cílem je také definování poslání tohoto pracovníka a popsání všech oblastí jeho zájmu. Dalším úkolem práce je demonstrace konkrétních požadavků na výkon této pozice v různých společnostech zabývajících se facility managementem včetně jejich komparace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.