Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vznik nových turistických produktů v destinaci Vltavotýnsko
KREJČÍ, Jakub
Cílem této práce je navrhnout produkt cestovního ruchu, který přispěje k rozvoji turismu v destinaci Vltavotýnsko. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů a současným zajímavým trendům v cestovním ruchu a poskytuje východiska pro praktickou část. V té je analyzován současný stav cestovního ruchu v destinaci. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou získána data o motivacích a preferencích výletníků. Využito je i metod polostrukturovaných rozhovorů a vlastního pozorování. Na základě všech metod jsou vytvořeny návrhy produktů "Na kolech tam a lodí zpátky" a mobilní aplikace. Také jsou připraveny návrhy marketingové a prodejní podpory.
Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků
KYNČLOVÁ, Markéta
Cílem této kvalifikační práce je provést analýzu produktového portfolia v současnosti nabízeného cestovními kancelářemi a agenturami se zaměřením na vybraný segment zákazníků. Vybraným segmentem této práce jsou studenti vysokých škol, neboť lze předpokládat, že mají specifické chování, potřeby a požadavky, kterými se liší od ostatních účastníků cestovního ruchu. Dalším cílem je na základě syntézy získaných dat vytvořit nové produkty cestovního ruchu a diskutovat jejich ekonomickou konkurenceschopnost.
Poznávací zájezdy - analýza dopravních a ubytovacích řešení
Hubová, Michaela ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou dopravných a ubytovacích zariadení z náhodne vybraných poznávacích zájazdov z vybraných či už viac alebo menej významných cestovných kancelárií. V prvej časti práce sú definované jednotlivé pojmy súvisiace s danou témou, ktoré sú následne využité dvojakým spôsobom, a to analýzou a tvorbou vlastného poznávacieho zájazdu. Práca si kladie za cieľ vytvoriť takú analýzu, na základe ktorej bude možné definovať najčastejšie využívané ubytovacie zariadenia, druh dopravy a stým súvisiaci celkový poznávací zájazd. Ďalším cieľom je vytvoriť originálny zájazd po Slovenskej republike, pretože Slovensko je pre turistov veľmi atraktívne. Má bohaté zastúpenie rôznych kultúrnych, historických a prírodných pamiatok, ktoré stoja za navštívenie. Zájazd je zaujímavý prepojenosťou peších túr, plavieb po riekach a návštevami rôznych kultúrnych pamiatok.
Inovace produktu cestovního ruchu pro žáky škol na Třebíčsku a Jihlavsku
VESELÁ, Jana
Tématem bakalářské práce byla inovace produktu cestovního ruchu pro žáky škol na Třebíčsku a Jihlavsku. Hlavním cílem bylo zjištění preferencí mezi žáky pro organizaci školních výletů, podle kterých se měl navrhnout produkt cestovního ruchu splňující požadavky na trávení volného času a současně, aby sloužil jako vzdělávací akce.
Významné osobnosti Sedlčanska a jejich vliv na cestovní ruch
MALENDOVÁ, Žaneta
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit vliv působení významných osobností, které žily a pracovaly na Sedlčansku, na rozvoj cestovního ruchu ve zkoumané oblasti. Na základě terénního šetření byla navržena inovace produktu cestovního ruchu, který by měl prohloubit znalosti turistů i místních obyvatel o těchto osobnostech.
Analýza nabídky prohlídkových tras ve vybraném městě ČR (Znojmo)
Walowa, Zuzana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou nabídku prohlídkových tras ve Znojmě a zároveň vytvořit jednotný soubor, který by mohl být v praxi využitelný. Teoretická část se zabývá terminologií cestovního ruchu. Je vymezen produkt prohlídková trasa a klasifikován účastník cestovního ruchu jako hlavní nositel poptávky. Součástí práce je rovněž obecné seznámení s městem Znojmem. V analytické části je provedena nejdříve analýza charakterizující typického návštěvníka Znojma a jeho nejvíce poptávané objekty ve městě. Na analýzu návštěvníka navazuje analýza nabídky prohlídkových tras, která je ve městě zabezpečována dvěma zprostředkovateli. V závěru práce jsou získané poznatky z obou analýz navzájem konfrontovány a vyhodnoceny.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Jihlava
PŮŽOVÁ, Lucie
Pro první fázi byla využita situační analýza. Jejím cílem bylo vymezit řešené území, region Vysočina a město Jihlava.V rámci situační analýzy je zařazena geografická charakteristika podmínek cestovního ruchu a životního prostředí, zpracování forem a druhů cestovního ruchu v této oblasti a vymezení subjektů cestovního ruchu, subjekty, které zajišťují dopravní, ubytovací a stravovací služby. Vypsání dopravních služeb města Jihlava a nabídky ubytování a stravování v Jihlavě. Dalším krokem je zařazení města Jihlavy podle významu cestovního ruchu. Jeho zařazení do daných kategorií. Poslední charakteristikou situační analýzy byly návštěvnické atraktivity z hlediska přírodního i společenského charakteru. Zdrojem informací byly knihy Památky Jihlava a okolí a Geografie obce Jihlava, dále informace z turistického informačního centra v Jihlavě a z webových stránek města Jihlavy. Pro hodnocení regionu je použita swot analýza, kde jsem zjistila silné a slabé stránky dané oblasti a příležitosti a hrozby pro danou oblast. V další fázi je zpracována charakteristika turistického informačního centra, kategorizace TIC podle Asociace turistických informačních center ČR a zařazení turistického informačního centra v Jihlavě. Formou osobního pohovoru bylo zjištěno náplň činnosti TIC, organizační struktura, forma a struktura nabídky, finanční portfolio a profil návštěvníka. Pomocí Bostonské matice bylo provedeno zhodnocení centra. Praktickou částí této práce je dotazníkové šetření. Jednalo se o terénní výzkum na Masarykově náměstí v Jihlavě. Dotazníky vyplnilo 92 respondentů, kteří odpovídali na otázky týkající se jejich spokojenosti se stávajícími produkty cestovního ruchu ve městě, spokojenost s turistickými informačním centrem a podobně. Odpovědi byly vyhodnoceny v programu Microsoft Excel pomocí kontingenčních tabulek Z výsledků vyhodnocení dotazníků se stanovily návrhy produktů cestovního ruchu pro vybrané segmenty. Na základě veškerých získaných informací, materiálů a výsledků výzkumu se zpracují nové produkty cestovního ruchu pro turistické informační centrum v Jihlavě. Můj návrh je cyklomapa, protože tento produkt často turisté v turistickém informačním centru poptávají a návrh nové cyklotrasy na Jihlavsku.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Pelhřimov
JÍRŮ, Petra
Město Pelhřimov nabízí rozsáhlou škálu historických pamětihodností, kulturních zařízení, společenských atrakcí a v neposlední řadě přírodních zajímavostí. Těžit může město ze své historie a z mnoha možností kulturního, sportovního i společenského vyžití. Přesto však návštěvnost jednotlivých kulturních, historických a společenských míst v Pelhřimově není příliš vysoká. Klíčové otázky práce: Je tedy možné zvýšit návštěvnost Pelhřimova? Odpovídá nabídka produktů TIC poptávce? Je třeba nabídku TIC rozšířit či změnit? Skrývá město potenciál pro využití různých druhů a forem cestovního ruchu? Tato problematika je v této práci popsána, analyzována, objasněna a v neposlední řadě řešena, byly dány doporučení a návrhy, jakým způsobem zlepšit stávající situaci.
Typologie rekreačních středisek v turistické oblasti Střední Čechy - jihovýchod
TOMANOVÁ, Lucie
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v turistické oblasti Střední Čechy - jihovýchod. Dále na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu, který by uspokojil potřeby a přání návštěvníků a zvýšil atraktivnost území. Vedlejším cílem práce je zjistit potřeby a požadavky návštěvníků v turistické oblasti Střední Čechy {--} jihovýchod na základě vlastního dotazníkového šetření a analyzovat nabídku produktů cestovního ruchu ve vybraném středisku letní rekreace u vody Nová Živohošť na Slapské přehradě. Vlastní dotazníkové šetření v rekreačním areálu Nová Živohošť potvrdilo dvě zvolené pracovní hypotézy - většina návštěvníků areálu pochází ze Středních Čech a kvalita ubytovacích zařízení v areálu je nedostačující. Na základě výsledků vlastního dotazníkového šetření v rekreačním areálu a odpovědí návštěvníků byla navrhnuta optimální nabídka cestovního ruchu v rekreačním areálu Nová Živohošť. Pro doplnění a ucelení nabídky cestovního ruchu byl také navržen nový produkt cestovního ruchu cyklotrasa "Krásy Neveklovska na kole".
Předpoklady rozvoje CR ve zvolené oblasti Havlíčkobrodsko
ČERNÁ, Aneta
Cílem bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy cestovního ruchu na Havlíčkobrodsku vytipovat skrytý potenciál cestovního ruchu, a navrhnout nový produkt cestovního ruchu zaměřený na vybraný segment návštěvníků. První část práce byla zaměřena na teoretické vymezení marketingu, produktu, destinace a cestovního ruchu. Dále byla provedena základní charakteristika oblasti Havlíčkobrodska, kde jsou zmapovány hlavní atraktivity, které se v této oblasti nalézají. Druhá část práce se skládá z terénního šetření a návrhu nového produktu, což bylo situováno do Lipnice nad Sázavou, která má dobré předpoklady cestovního ruchu, ale potýká se s problémem sezónnosti, nedostatečnou sekundární nabídkou a informovaností návštěvníků, které by bylo vhodné řešit. Z informací získaných od pracovníků obecního úřadu byl nakonec navržen vánoční a velikonoční jarmark, který je nejvhodnějším způsobem jak rozvíjet zdejší cestovní ruch i v zimní sezóně z ekonomického hlediska.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.