Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Automatický tarifikační systém telefonních hovorů
Kondler, Radim ; Kováč, Dominik (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá číslovacím plánem, telefonními ústřednami, tarifikací, návrhem tarifikačního systému a jeho možnými rozšířeními. V rámci číslovacích plánů se práce zabývá tvary národního a mezinárodního čísla, jejich jednotlivými typy, popisem jejich struktur a definicí jednotlivých polí včetně délky těchto polí. V rámci států a krajů ČR uvádí jednotlivé předvolby jak pro pevné tak pro mobilní sítě. Jsou zde uvedeny speciální tvary, které jsou rozdílné délkou oproti standardním typům. Všechny tyto typy tvarů jsou uvedeny dle doporučení ITU-T. V rámci ústředen jsou zde uvedeny generace ústředen, použití pobočkových ústředen v rámci telefonní sítě a popis jejich vybraných funkcí. Dále jsou zde uvedeny druhy tarifikace a možnosti ocenění hovorů. Práce obsahuje popis automatického tarifikačního systému, uvádí princip práce tohoto programu a popis jednotlivých kroků a funkcí, které díky spolupráci zpracují jednotlivě každý hovory, převedou čísla na mezinárodní tvar, přiřadí hovoru tarif a ocení daný hovor podle tohoto tarifu. V poslední řadě jsou zde popsány možné nástavby tarifikačního systému.
Automatický tarifikační systém telefonních hovorů
Kondler, Radim ; Kováč, Dominik (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá číslovacím plánem, telefonními ústřednami, tarifikací, návrhem tarifikačního systému a jeho možnými rozšířeními. V rámci číslovacích plánů se práce zabývá tvary národního a mezinárodního čísla, jejich jednotlivými typy, popisem jejich struktur a definicí jednotlivých polí včetně délky těchto polí. V rámci států a krajů ČR uvádí jednotlivé předvolby jak pro pevné tak pro mobilní sítě. Jsou zde uvedeny speciální tvary, které jsou rozdílné délkou oproti standardním typům. Všechny tyto typy tvarů jsou uvedeny dle doporučení ITU-T. V rámci ústředen jsou zde uvedeny generace ústředen, použití pobočkových ústředen v rámci telefonní sítě a popis jejich vybraných funkcí. Dále jsou zde uvedeny druhy tarifikace a možnosti ocenění hovorů. Práce obsahuje popis automatického tarifikačního systému, uvádí princip práce tohoto programu a popis jednotlivých kroků a funkcí, které díky spolupráci zpracují jednotlivě každý hovory, převedou čísla na mezinárodní tvar, přiřadí hovoru tarif a ocení daný hovor podle tohoto tarifu. V poslední řadě jsou zde popsány možné nástavby tarifikačního systému.
Psychology of pricing
Bimaj, Arjola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cena je jedním z indikátorů marketingového mixu, který přímo ovlivňuje zisk společnosti. Správná cena může zvýšit zisk a naopak nesprávně stanovená cena může výrazně zisk snížit. Podniky tedy při stanovování cen svých produktů musí zohledňovat řadu faktorů, přičemž jedním z cílů je maximalizovat své příjmy. Moderní faktory v hospodářské oblasti, kontinuální změny v životním prostředí či současná finanční situace ve světě dosavadní systém cen narušily, avšak zároveň nutí manažery hledat nové způsoby, aby byly jejich produkty schopny držet krok s těmito změnami. Cílem této diplomové práce je tedy studovat psychologii cen v souvislosti s faktory, jež ovlivňují psychologii a chování spotřebitelů, pokud jde o nákupní rozhodování. Zjištěné informace poté mohou sloužit jako užitečné vstupy pro podniky s cílem pochopit tyto faktory a jejich použití, aby tak posléze byli schopny zajistit nejvhodnější způsob stanovení ceny za svůj produkt.
Ceny a cenová politika v maloobchodě
VOJTOVÁ, Petra
Cílem této práce bylo určit způsoby cenotvorby, které obchodníci využívají a identifikovat faktory, které proces stanovení cen ovlivňují. Tyto faktory lze rozdělit na vnitřní a vnější. V druhé části práce byly analyzovány závislosti mezi spotřebitelskými cenami a cenami výrobců. Uvedené výsledky ukazují, že maloobchodníci ceny výrobců nepodceňují a při vlastní cenotvorbě jim přikládají velkou důležitost.
Ocenění podniku Pivovar Náchod, a.s.
Stejskalová, Andrea ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je určit tržní hodnotu společnosti Pivovar Náchod a.s. k 1. 1. 2009. Teoretická část popisuje metodický postup pro stanovení hodnoty podniku od obecných předpokladů, makro a mikroanalýzy přes finanční analýzu, vytvoření finančního plánu až k jednotlivým oceňovacím metodám. V praktické části jsou metody aplikovány na podnik a na základě anylyzovaných informací je vytvořen finanční plán. Pro ocenění byla použita metoda DCF ve variantě FCFF.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.