Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk
Heyduk, Petr ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu podniku Petr Heyduk. Práce je zpracovávána souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomoci dotazníků, testu cenové citlivosti a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí na internetu jsou navrženy součásti marketingové strategie podniku s hlavním důrazem na komunikační mix.
Business Activities Development of Company CDV, v. v. i
Adamjaková, Monika ; Pavlík, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Content of this master´s thesis is to develop a business activities in Centrum dopravního výzkumu v.v.i.. The work is divided into 4 parts. The first part deals with the definition of the problem and main and side target. The second part shows theory under which it is based on the practical part. The third chapter focuses on the introduction a company and analysis of the problem and the performance of the company and its current situation. And the last chapter is based on the introduction own proposals to develop a business activities in CDV v.v.i..
Business Activities Development of Company CDV, v. v. i
Adamjaková, Monika ; Pavlík, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Content of this master´s thesis is to develop a business activities in Centrum dopravního výzkumu v.v.i.. The work is divided into 4 parts. The first part deals with the definition of the problem and main and side target. The second part shows theory under which it is based on the practical part. The third chapter focuses on the introduction a company and analysis of the problem and the performance of the company and its current situation. And the last chapter is based on the introduction own proposals to develop a business activities in CDV v.v.i..
Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk
Heyduk, Petr ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu podniku Petr Heyduk. Práce je zpracovávána souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomoci dotazníků, testu cenové citlivosti a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí na internetu jsou navrženy součásti marketingové strategie podniku s hlavním důrazem na komunikační mix.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.