Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mají letákové akce vliv na poptávku po potravinářském zboží?
Koudelka, Tomáš ; Mičúch, Marek (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Cílem této práce je zjistit, jaký mají letákové akce vliv na prodejnost potravinářského zboží. V teoretické části jsou popisovány motivy, které vedou obchody k výběru konkrétního výrobku do promoční akce. V empirické části jsou poté na reálných prodejních datech pomocí metody nejmenších čtverců odhadnuty parametry, které ovlivňují odebrané množství zboží v období akce. Odhad je ještě zpřesněn pomocí heteroskedasticity corrected modelu. Na výsledcích modelu pozorujeme racionální chování odběratelů, kteří nakupují zboží převážně v obdobích akcí, za lepší ceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.