Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
BAREŠOVÁ, Aneta
Hlavním cílem diplomové práce bylo porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek. V první části byly na základě prostudované odborné literatury popsány obchod, velkoobchod, maloobchod a s tím související prvky nákupní atmosféry. V druhé části práce byly nejdříve popsány obě maloobchodní jednotky. Druhým krokem byl sběr dat, první metodou sběru byly řízené rozhovory uskutečněné s majitelkami obou maloobchodních jednotek. Druhou metodou bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zákazníky obou maloobchodních jednotek a to buď tváří v tvář, nebo online dotazováním. Na základě těchto dat byly maloobchodní jednotky porovnány a vytvořeny návrhy na zlepšení nákupní atmosféry maloobchodních jednotek
Úloha vizualizace v internetovém obchodě
Komárek, Jakub ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá úlohou vizualizace v internetovém obchodě. Práce je členěna do dvou částí, teoretické, obsahující základní terminologické výrazy a vazby řešené tématiky. Druhá část je část analytická, obsahující vlastní řešení vybraných částí. Cílem práce je vytvoření uceleného materiálu týkajícího se využití vizualizace v internetovém obchodě. Uvedení čtenáře do problému, popsání vývoje a trendů v kontextu dnešní doby, poukázání na psychologickou stránku chování zákazníka. Dále je jejím cílem analyzovat a srovnat současnou situaci využití vizualizace při prezentaci zboží na tuzemském a zahraničním trhu. A za pomoci dotazníkového šetření vyhodnocuje hypotézy týkající se rozšíření vizualizace v elektronickém obchodě. Zároveň se pokusím poukázat na vhodnost využití vizualizace a potenciální problémy s ní spojené. Práce může posloužit majitelům elektronických obchodů jako materiál, díky kterému se rozhodnou, zda je pro ně využití vizualizace vhodné v jejich podnikání.
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
GRYCZOVÁ, Zuzana
Cílem této bakalářské práce bude prouzkoumat jednotlivé prvky nákupního prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce, kterou bude supermarket Terno České Budějovice. Vedle tohoto výzkumu se tato práce zaměří i na to, zda zákazníci supermarketu vytvořené prvky nákupního prostředí vůbec vnímají a jak na ně konkrétní prvky působí. Po zjištění těchto skutečností na základě dotazníkového šetření, budou následně doplněny možné návrhy na zlepšení takových prvků, se kterými budou zákazníci nejvíce nespokojeni.
Prezentace zboží pomocí různých grafických technik a postupů
Kadlecová, Petra ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zaměřuje na srovnání různých grafických technik a postupů při prezentaci firmy a jejích produktů. Popisuje důleţitou roli vizuální komunikace firmy s okolím, rozebírá jednotlivá média a téţ pojednává o důleţitých zásadách při tvoření reklamy a celkové vizuální komunikace firmy. Cílem je shrnutí výhod a nevýhod různých grafických technik a postupů, moţností jejich vyuţití. Součástí tohoto textu je i doporučení, jak a kterou grafickou techniku či postup pouţít pro vhodné reprezentování firmy a jejích produktů.
Tvorba e-shopu a prezentace zboží
Náhlovská, Klára ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je samotné vytvoření elektronického obchodu. Dalším cílem je představit čtenáři možnosti tvorby vlastního elektronického obchodu se zaměřením na open-source řešení. Posledním cílem je seznámit čtenáře se zásadami tvorby produktové fotografie nabízeného zboží v tomto elektronickém obchodě. Výběr způsobu řešení tvorby elektronického obchodu probíhal na základě konzultace se zástupci firmy implementující elektronický obchod, s odborníky zabývajícími se tvorbou elektronických obchodů a z informačních zdrojů z internetu. Tvorba produktové fotografie probíhala v ateliéru vytvořeném v domácích podmínkách pomocí vlastních sil. Nejdůležitějším přínosem práce je samotná implementace elektronického obchodu. Dále je to rozšíření obzorů pro čtenáře z oblasti tvorby elektronických obchodů i produktové fotografie. Práce je rozdělena do tří částí. V první části - teoretické se zabývám výběrem vhodného způsobu tvorby elektronického obchodu z možných řešení. Poté se zde věnuji pouze zvolené variantě a sice open-source řešení. Na základě zvolených kritérií vybírám nejvhodnější open-source redakční systém pro majitele implementujícího elektronického obchodu. Dále se zde zabývám grafikou a jejím vlivem na návrh webu a poté zásadami pro tvorbu produktové fotografie. Druhá část se věnuje samotné tvorbě elektronického obchodu. Zaměřuji se zde především na prezentaci zboží a její vliv na uživatele. Dále se zde věnuji tvorbě produktové fotografie. Třetí část je zaměřena na testování návrhu elektronického obchodu nezávislými uživateli. Ti by měli být schopni identifikovat další případné nekonzistence, které je nutné zapracovat pro zlepšení uživatelského rozhraní. Dále se tato část zabývá porovnáním konkurenceschopnosti prezentace zboží včetně jejího vlivu na uživatele tohoto elektronického obchodu vůči elektronickému obchodu konkurence. Výsledkem tvorby elektronického obchodu je doporučení, jak vytvořit kvalitní elektronický obchod s nízkými vstupními náklady.
Analýza designu provozní jednotky
Josefiová, Dana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je vymezit prvky designu provozní jednotky a na příkladu konkrétní prodejny zhodnotit vhodnost zvolené strategie v této oblasti. První kapitola vysvětluje jednotlivé prvky designu prodejny a uvádí příklady jeho použití. Vychází hlavně z předpokladu, že design prodejny se musí přizpůsobit zákazníkovi. Druhá kapitola nejdříve představuje společnost VERNER POTRAVINY s.r.o. a stručně popisuje obchodní vybavenost města Náchoda, kde se zkoumaná provozní jednotka nachází. Poslední část obsahuje samotný terénní výzkum a analýzu designu náchodské prodejny VERNER POTRAVIN, včetně návrhů na zlepšení. Závěr nakonec celý výzkum vyhodnocuje.
Merchandising
Bechiňová, Markéta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována charakterizování obecných principů merchandisingu ve vztahu k nákupnímu prostředí, prezentaci zboží a segmentaci zákazníků dle způsobu nakupování. Druhá část se zabývá zkoumáním a posuzováním uplatňování těchto principů v české maloobchodní praxi, a to v různých provozních typech prodejen (hypermarket, supermarket, diskontní prodejna apod.).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.