Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza státní příspěvkové organizace Česká centra
Nohejlová, Lucie ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá státní příspěvkovou organizací Česká centra, která byla zřízena pro celkovou propagaci ČR v zahraničí. Teoretická část je věnována problematice neziskového veřejného sektoru v České republice - vymezení pojmů neziskový sektor a veřejná služba. Důraz je však kladen zejména na příspěvkové organizace, jejich financování, efektivnost a vybraná specifika v oblasti managementu. Pozornost je věnována také oblasti příspěvkových organizací v kultuře. Praktická část analyzuje Česká centra. Soustřeďuje se na hlavní a doplňkovou činnost, vícezdrojové financování, efektivnost, motivaci zaměstnanců a možnosti spolupráce. Druhá část je pak věnována činnostem organizace v oblasti kulturní diplomacie.
Česká centra jako nástroj veřejné diplomacie ČR
Ďurišová, Tereza ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Druláková, Radka (oponent)
V současném světě hraje čím dál tím důležitější roli nikoliv samotné jednání států, nýbrž umění jej vhodným způsobem prezentovat, dosáhnout tak v očích ostatních co nejpozitivnějšího obrazu a v důsledku toho i lepší pozice v mezinárodním společenství. K naplnění těchto cílů významným způsobem přispívá systematická komunikace a prezentace státu v zahraničí, jež bývá nazývána veřejnou diplomacií. Bakalářská práce zkoumá systém veřejné diplomacie v České republice a soustředí se zejména na jeden z jejích nástrojů - Česká centra. Cílem práce je analyzovat teoretickou i praktickou rovinu činnosti Českých center a tím poskytnout komplexní obraz o jejich fungování. Pozornost je věnována i aktuálním prioritám a iniciativám této instituce.
Česká centra, jejich vývoj a role v rozvoji obchodních vztahů
Němečková, Jitka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tématem diplomové práce jsou Česká centra s důrazem na jejich roli při propagaci ČR v zahraničí. Jedná se o ucelený pohled (analýzu) na reálné možnosti Českých center fungovat efektivně v rámci prezentace České republiky a podporovat rozvoj obchodních vztahů České republiky se zahraničím. Práce také mapuje aktivity ČC, které již v těchto oblastech realizují. Diplomová práce se věnuje také jejich spolupráci s agenturami CzechTourism, CzechTrade a Czechinvest a nastinuje možnosti efektivní koordinace jejich činností do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.