Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh betonového mostu na D35 - Křelov - Slavonín
Gago, Samuel ; Koláček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabýva návrhem a posouzením dodatečně předpjatého dálničního mostu o jednom poli. Ze dvou variant příčného řezu je vybrána varianta lichoběžníkového průřezu. Betonová deska byla navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Návrh předpjatého mostu o jednom poli přes místní potok
Tomášková, Eliška ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a posouzením dodatečně předpjatého silničního mostu o jednom poli. Ze dvou variant je k řešení vybrána varianta deskového mostu. Cílem práce je navrhnout a posoudit konstrukci na mezní stavy únosnosti a mezní stavy použitelnosti.
Jednotrámový most
Lachová, Alžběta ; Zich, Miloš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh silničního mostu o jenom poli. Most převádí komunikaci kategorie S7,5 přes říční tok. Byly navrženy 3 varianty, ze kterých byla varianta A dále zpracována. Jedná se o jednotrámovou dodatečně předpjatou konstrukci o rozpětí 24 m. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Výpočet účinků zatížení probíhal za pomocí programu Scia Engineer 19.1. s kontrolou ručním výpočtem v programu Excel.
Řešení statického zajištění přístavby stávajícího objektu
Pelouch, Adam ; Lyčka, Lukáš (oponent) ; Girgle, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením a následným zesílením nevyhovující konstrukce křížem vyztužené železobetonové stropní desky porušené nadměrným průhybem. Práce obsahuje posouzení stávající konstrukce a návrh způsobu sanace pomocí systému dodatečně předpínaných lan bez soudržnosti.
Bridge in the Doubravice village
Cibičková, Viktória ; Strnad, Jiří (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
The aim of the bachelor thesis is the design of the bridge structure over the Svitava River. The most preferred variant was selected from three developed studies. The selected load-bearing structure is post-tensioned double girder bridge. It is a single-span bridge with a bridging length 25,27 m. After detailed processing and assessment for the ultimate limit state and usability, detailed drawings and visualisations were produced.
Deskový most v obci Vlaské
Zemánek, Tomáš ; Olšák, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh kolmého silničního mostu přes řeku Moravu ve Vlaském. Mostní objekt převádí komunikaci 2. třídy II/312, kategorie komunikace je S7,5. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Varianta č.2. byla vybrána k širšímu zpracování. Jedná se o dodatečně předpjatou desku výšky 0,900m a délky 20,850m s náběhy. Výpočet zatížení je proveden programem SCIA engineer 2015. Návrh a posudky konstrukce jsou prováděny dle platných norem a předpisů.
Silniční most přes řeku Budišovku
Drabina, Tomáš ; Olšák, Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvořit návrh silničního předpjatého mostu přes řeku Budišovku. Studie byla zpracována ve třech variantách, z nichž jedna byla vybrána pro podrobné zpracování. Rozpětí mostu je 17,0 metrů. Vybraná varianta byla posouzena na na mezní stavy únostnosti a mezní stavy použitelnosti dle ČSN EN 1992-2.
Předpjatá mostní deska
Dobeš, Marek ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a posouzení jednopolové, kolmé mostní konstrukce přes řeku. Byly vypracovány 2 předběžné návrhy a vybrán jeden z nich jako nejvhodnější řešení, a dále podrobněji zpracován. Vybrána byla lichoběžníková předpjatá deska s rozpětím 21,0 metrů. Výpočet účinků zatížení byl proveden pomocí ručního výpočtu a v programu Scia Engineering a následně porovnán. Posouzení mezního stavu únosnosti a použitelnosti bylo provedeno ručně dle platných norem.
Mostní konstrukce přes řeku Svitavu
Mičánek, Ondřej ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce lávky pro pěší přes řeku Svitavu. Pro návrh jsou zpracovány studie tří variant nosné konstrukce. Zvolená varianta je řešena jako obloukový most s dolní, předepjatou mostovkou, zavěšenou na ocelovém oblouku. Most je řešen jako kolmý, prostě uložený na krajních opěrách. Délka nosné konstrukce je 46,8 m a délka přemostění 44 m. Ocelový oblouk je navržen jako parabola druhého stupně se vzepětím 6 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden výpočtovým softwarem SCIA Engineer 2017. Návrh a posudky konstrukce jsou řešeny dle platných norem a předpisů.
Návrh trámového dálničního mostu
Řezníček, Martin ; Čihák, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh smyšlené mostní konstrukce přes stávající komunikace. Byly vypracovány a následně porovnány tři studie přemostění. Jako nejvhodnější varianta byla vybraná dvoutrámová konstrukce bez náběhů, která byla dále podrobněji zpracována. Konstrukce byla posuzována dle mezních stavů únosnosti a použitelnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.