Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Požadavky vybraných českých médií na mediální vztahy sportovních organizací
Slobodníková, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Požadavky vybraných českých médií na mediální vztahy sportovních organizací Cíle: Cílem práce je vytvoření souhrnu požadavků v oblasti mediálních vztahů sportovních organizací. Požadavky představují názory jednotlivých zástupců vybraných českých médií ve sportovním odvětví. Smyslem souhrnu je vytvoření materiálu, který může přispět k efektivnější komunikaci mezi médii a sportovními subjekty. Metody: Ke sběru dat bylo využito kvalitativní metody rozhovorů pomocí návodu, který vychází z teoretické reflexe. Respondenti byli vybráni účelovým vzorkováním za pomocí kritérií. Rozhovory byly nahrávány a následně převedeny transkripcí do písemné podoby. Získaná data byla zpracována deduktivním způsobem tematické analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je souhrn požadavků mediálních zástupců. Výsledky reflektují teoretické poznatky s praktickými připomínkami pro české prostředí sportu. Celkově se mediální zástupci zaměřují především na důvěru ze strany sportovních organizací a jejich zástupců. Zároveň připomínají, že součástí sportovní kariéry sportovců je i mediální výstup. Přejí si, aby na ně nebylo nahlíženo jako na nepřátele, ale jako na partnery v šíření informací veřejnosti a především fanouškům. Klíčová slova: public relations, mediální komunikace, tisková zpráva, tisková konference, sportovní...
Která politická strana dokáže nejlépe využít ČT24 ke své propagaci?
Tykal, František ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Svoboda, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá vysílacím časem na veřejnoprávní televizi ČT24. Tato televize vysílá tiskové konference a brífinky jednotlivých politických stran. Je však toto vysílání ve veřejném zájmu, tak jak je definován samotnými politiky, tedy je zachováván princip proporcionality podle reálného politického vlivu ve společnosti? Tiskové konference jsou ze své podstaty konfrontace politiků s novináři, kteří se ptají na otázky, jež je zajímají, a tak reflektují zájem občanů dozvědět se relevantní informace. V mnoha případech politici záměrně vynechávají část na dotazy novinářů, což je zřejmě pro politika velice výhodné, protože takto odvysílaný čas je de facto pouze neplacenou reklamou jeho samotného a jeho strany. Cílem této práce je zjistit, jestli výskyt tiskových konferencí ve vysílání ČT24 odpovídá proporcionálnímu rozložení, které vychází z výsledků voleb do Parlamentu ČR. Která strana dokáže nejlépe využít tímto způsobem vysílací čas ČT24 ke své propagaci? Výchozí data pocházejí z televizního archivu od roku 2006 do 2011. Tyto data budou rozloženy do menších časových intervalů podle konkrétních politických preferencí v daném období a v těchto časových intervalech bude zkoumáno, zda výskyt konferencí jednotlivých stran odpovídá požadovanému rozdělení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.