Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prevence rizika v oblasti výběru pedagogických pracovníků v MŠ
Fišnarová, Monika ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Při práci s lidmi je nejrizikovějším faktorem právě člověk sám. Zvláště v předškolním vzdělávání, kde pedagogický pracovník je vzorem pro nastupující generaci, je třeba pečlivě vybrat právě takové osobnosti, které tím vzorem skutečně být mohou. Nemají být ovšem pouze vzorem, ale také kolegou a týmovým hráčem. Osobnost takového pedagoga musí splňovat kvalifikační, osobnostní i další předpoklady. Proto je jejich oslovování, výběr i následná adaptace jednou z nejdůležitějších a nejtěžších personálních činností. Tato činnost spadá do kompetence vedoucích pracovníků, manažerů či personalistů a jejich odpovědnost je v tomto směru značná. A tak je velmi důležité umět identifikovat, vyhodnocovat a eliminovat možná rizika v průběhu celého přijímacího řízení. Dokázat předcházet těmto rizikům je důležité nejen pro vedoucí pracovníky ve školství. Cílem této práce je stanovit konkrétní preventivní opatření, která vychází z identifikace a vyhodnocení možných rizik při výběru pedagogických pracovníků v předškolním vzdělávání s ohledem na jejich budoucí začlenění do pracovního procesu. Jsou zde zakomponovány způsoby, postupy a zkušenosti vedoucích pracovníků v předškolním vzdělávání, ze kterých vychází následná doporučení pro úspěšný výběr kvalitního platného člena pracovního kolektivu. KLÍČOVÁ SLOVA:...
Prevence rizika v oblasti výběru pedagogických pracovníků v MŠ
Fišnarová, Monika ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Při práci s lidmi je nejrizikovějším faktorem právě člověk sám. Zvláště v předškolním vzdělávání, kde pedagogický pracovník je vzorem pro nastupující generaci, je třeba pečlivě vybrat právě takové osobnosti, které tím vzorem skutečně být mohou. Nemají být ovšem pouze vzorem, ale také kolegou a týmovým hráčem. Osobnost takového pedagoga musí splňovat kvalifikační, osobnostní i další předpoklady. Proto je jejich oslovování, výběr i následná adaptace jednou z nejdůležitějších a nejtěžších personálních činností. Tato činnost spadá do kompetence vedoucích pracovníků, manažerů či personalistů a jejich odpovědnost je v tomto směru značná. A tak je velmi důležité umět identifikovat, vyhodnocovat a eliminovat možná rizika v průběhu celého přijímacího řízení. Dokázat předcházet těmto rizikům je důležité nejen pro vedoucí pracovníky ve školství. Cílem této práce je stanovit konkrétní preventivní opatření, která vychází z identifikace a vyhodnocení možných rizik při výběru pedagogických pracovníků v předškolním vzdělávání s ohledem na jejich budoucí začlenění do pracovního procesu. Jsou zde zakomponovány způsoby, postupy a zkušenosti vedoucích pracovníků v předškolním vzdělávání, ze kterých vychází následná doporučení pro úspěšný výběr kvalitního platného člena pracovního kolektivu. KLÍČOVÁ SLOVA:...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.