Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategy of Entering to New Markets
Posoldová, Michaela ; Nechuta, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
In the master's thesis a strategy of entering to geographically new market for recently established company is presented. Company's mission is to increase awareness about coffee world through demonstration of coffee roasting, coffee cupping and at the same time, provide customers with freshly roasted good quality coffee. The objective of the thesis is on the basis of new market critical analysis to propose the strategy for its entering. The text contains: external and internal analysis of the environment (Porter's Five Forces analysis, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research) and proposals.
Návrh rozvoje obchodní strategie společnosti zabývající se pražením kávy
Šohajová, Kristýna ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje obchodní strategie společnosti zabývající se pražením kávy. Teoretická část obsahuje literární rešerši v oblasti řízení rozvoje a růstu firem, pojetí obchodní strategie u malých podniků a vybraných analyticko-výzkumných metod vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Analytická část se zaměřuje na dílčí zhodnocení v oblasti výběru vhodné lokality pro umístění pobočky na vymezeném trhu a dalších klíčových oblastí pro návrh varianty vedoucí k nastavení vhodné obchodní strategie. Návrhová část obsahuje výběr a zpracování zvolené varianty, která je rozpracována do plánu implementace včetně zhodnocení potenciálních rizik.
Strategy of Entering to New Markets
Posoldová, Michaela ; Nechuta, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
In the master's thesis a strategy of entering to geographically new market for recently established company is presented. Company's mission is to increase awareness about coffee world through demonstration of coffee roasting, coffee cupping and at the same time, provide customers with freshly roasted good quality coffee. The objective of the thesis is on the basis of new market critical analysis to propose the strategy for its entering. The text contains: external and internal analysis of the environment (Porter's Five Forces analysis, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research) and proposals.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.