Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohonný a brzdový systém motorového vozu železnice pro muzeum průmyslových železnic
Gerec, Matúš ; Vaverka, Michal (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom pohonného a brzdového systému úzkorozchodného motorového vozňa železnice. Je vypracované riešenie hydrostatického pohonu. Ďalej je navrhnutý hydraulický obvod pojazdu a zvolené všetky komponenty. V práci je taktiež navrhnutý koncept uloženia pohonného systému v ráme motorového vozňa a prevedenie brzdového systému.
Ustálený chod vedení 400 kV
Jurča, Ondřej ; Bok, Jaromír (oponent) ; Blažek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o metodách řešení vedení v napěťových hladinách velmi vysokého napětí a zvlášť vysokého napětí. V první, teoretické části práce, jsou rozebrány různé metody řešení těchto vedení. Jedná se především o přesné řešení, které modelujeme pomocí vedení s rovnoměrně rozloženými parametry a přibližným řešením, jež modelujeme pomocí vedení se soustředěnými parametry. Dále jsou zde probrány zvláštní případy ustáleného chodu vedení a to chod vedení naprázdno, nakrátko a chod vedení s přirozeným výkonem. V závěru teoretické části je uvedena obecná metoda řešení sítí velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí a také jsou zde uvedeny některé grafické metody řešení těchto sítí a jejich stručný popis. Ve druhé, praktické části, jsou výše uvedené metody řešení aplikovány na konkrétní vedení s danými parametry a za pomocí nich je provedeno řešení poměrů na začátku vedení v ustáleném chodu a při zvláštních připadech chodu vedení. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky a závěrečné posouzení jednotlivých metod řešení z hlediska přesnosti výpočtu.
Přenosy výkonů lokomotiv
Svoboda, Petr ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce popisuje specifické podmínky pro převodová zařízení v drážním provozu, obsahuje popis, rozdělení a srovnání možností přenosu výkonu ze spalovacího motoru kolejového vozidla na hnaný podvozek.
Ustálený chod vedení 220 kV
Staněk, Pavel ; Ptáček, Michal (oponent) ; Blažek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o metodách řešení vedení v napěťových hladinách velmi vysokého napětí a zvlášť vysokého napětí. V první, teoretické části práce jsou rozebrány různé metody řešení těchto vedení. Jedná se především o přesné řešení, které modelujeme pomocí vedení s rovnoměrně rozloženými parametry a přibližným řešením, jež modelujeme pomocí vedení se soustředěnými parametry. Dále jsou zde probrány zvláštní případy ustáleného chodu vedení a to chod vedení naprázdno, nakrátko a chod vedení s přirozeným výkonem. V závěru teoretické části je uvedena obecná metoda řešení sítí velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí a také jsou zde uvedeny některé grafické metody řešení těchto sítí a jejich stručný popis. Ve druhé, praktické části jsou výše uvedené metody řešení aplikovány na konkrétní vedení s danými parametry a za pomocí nich je provedeno řešení poměrů na vedení v ustáleném chodu a při zvláštních případech chodu vedení. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky.
Výpočet ustáleného chodu vybrané části sítě 110 kV E.ON s provedením analýzy poměru toku jalového výkonu
Skoupý, Martin ; Vaculík, Petr (oponent) ; Toman, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je úvod do problematiky výpočtu ustáleného chodu sítě a optimalizace provozování sítě z hlediska zmenšení činných ztrát na vedení. Dále se práce zabývá analýzou zatížení sítě, rozdělením toku činného a jalového výkonu a důsledky přetoku jalového výkonu z napěťové úrovně VN do úrovně VVN. V následující praktické části se věnujeme návrhu zapojení dané oblasti a výpočtu jeho chodu z hlediska ztrát. Dále se pak věnujeme návrhu opatření pro minimalizaci přetoku jalového výkonu do distribuční soustavy a jeho vlivu na snížení činných ztrát v dané síti. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky a závěrečné posouzení vlivu jalového výkonu na chod sítě.
Pohonný a brzdový systém motorového vozu železnice pro muzeum průmyslových železnic
Gerec, Matúš ; Vaverka, Michal (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom pohonného a brzdového systému úzkorozchodného motorového vozňa železnice. Je vypracované riešenie hydrostatického pohonu. Ďalej je navrhnutý hydraulický obvod pojazdu a zvolené všetky komponenty. V práci je taktiež navrhnutý koncept uloženia pohonného systému v ráme motorového vozňa a prevedenie brzdového systému.
Výpočet ustáleného chodu vybrané části sítě 110 kV E.ON s provedením analýzy poměru toku jalového výkonu
Skoupý, Martin ; Vaculík, Petr (oponent) ; Toman, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je úvod do problematiky výpočtu ustáleného chodu sítě a optimalizace provozování sítě z hlediska zmenšení činných ztrát na vedení. Dále se práce zabývá analýzou zatížení sítě, rozdělením toku činného a jalového výkonu a důsledky přetoku jalového výkonu z napěťové úrovně VN do úrovně VVN. V následující praktické části se věnujeme návrhu zapojení dané oblasti a výpočtu jeho chodu z hlediska ztrát. Dále se pak věnujeme návrhu opatření pro minimalizaci přetoku jalového výkonu do distribuční soustavy a jeho vlivu na snížení činných ztrát v dané síti. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky a závěrečné posouzení vlivu jalového výkonu na chod sítě.
Ustálený chod vedení 220 kV
Staněk, Pavel ; Ptáček, Michal (oponent) ; Blažek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o metodách řešení vedení v napěťových hladinách velmi vysokého napětí a zvlášť vysokého napětí. V první, teoretické části práce jsou rozebrány různé metody řešení těchto vedení. Jedná se především o přesné řešení, které modelujeme pomocí vedení s rovnoměrně rozloženými parametry a přibližným řešením, jež modelujeme pomocí vedení se soustředěnými parametry. Dále jsou zde probrány zvláštní případy ustáleného chodu vedení a to chod vedení naprázdno, nakrátko a chod vedení s přirozeným výkonem. V závěru teoretické části je uvedena obecná metoda řešení sítí velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí a také jsou zde uvedeny některé grafické metody řešení těchto sítí a jejich stručný popis. Ve druhé, praktické části jsou výše uvedené metody řešení aplikovány na konkrétní vedení s danými parametry a za pomocí nich je provedeno řešení poměrů na vedení v ustáleném chodu a při zvláštních případech chodu vedení. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky.
Ustálený chod vedení 400 kV
Jurča, Ondřej ; Bok, Jaromír (oponent) ; Blažek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o metodách řešení vedení v napěťových hladinách velmi vysokého napětí a zvlášť vysokého napětí. V první, teoretické části práce, jsou rozebrány různé metody řešení těchto vedení. Jedná se především o přesné řešení, které modelujeme pomocí vedení s rovnoměrně rozloženými parametry a přibližným řešením, jež modelujeme pomocí vedení se soustředěnými parametry. Dále jsou zde probrány zvláštní případy ustáleného chodu vedení a to chod vedení naprázdno, nakrátko a chod vedení s přirozeným výkonem. V závěru teoretické části je uvedena obecná metoda řešení sítí velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí a také jsou zde uvedeny některé grafické metody řešení těchto sítí a jejich stručný popis. Ve druhé, praktické části, jsou výše uvedené metody řešení aplikovány na konkrétní vedení s danými parametry a za pomocí nich je provedeno řešení poměrů na začátku vedení v ustáleném chodu a při zvláštních připadech chodu vedení. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky a závěrečné posouzení jednotlivých metod řešení z hlediska přesnosti výpočtu.
Přenosy výkonů lokomotiv
Svoboda, Petr ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce popisuje specifické podmínky pro převodová zařízení v drážním provozu, obsahuje popis, rozdělení a srovnání možností přenosu výkonu ze spalovacího motoru kolejového vozidla na hnaný podvozek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.