Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Hicl, Lukáš ; Jakubcová, Marie (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem již zaběhlé společnosti Poštor s.r.o.. Popisuje problémy a možnosti řešení Poštoru od zavedení webových stránek a další implementace informačních systémů až po celkovou reorganizaci podniku do moderního pojetí. Mapuje jednotlivé světové trhy s vínem a analyzuje využitelný potenciál z pohledu dodavatele i odběratele.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Hicl, Lukáš ; Jakubcová, Marie (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem již zaběhlé společnosti Poštor s.r.o.. Popisuje problémy a možnosti řešení Poštoru od zavedení webových stránek a další implementace informačních systémů až po celkovou reorganizaci podniku do moderního pojetí. Mapuje jednotlivé světové trhy s vínem a analyzuje využitelný potenciál z pohledu dodavatele i odběratele.
Postavení firmy Medin na světovém trhu zdravotnické techniky
Ettelová, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Vlkovský, Viktor (oponent)
Tématem bakalářské práce je strategie společnosti Medin a.s. při obchodování na zahraničních trzích s traumatologickým a ortopedickým lékařským vybavením, případně při vstupu na nové trhy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První se věnuje obecné charakteristice firmy, druhá kapitola je věnována postavení dané firmy na trhu českém. Třetí kapitola hovoří o formách vstupu na zahraniční trhy a o teritoriích, kde již firma etablována je. Ve čtvrté kapitole analyzuji a hodnotím další potenciální trhy pro expanzi české akciové společnosti.
Odbytová strategie vybrané firmy
Ballošová, Barbora ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Langpaul, Richard (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice odbytových trhů společnosti PRECIZ, s.r.o. v návaznosti na Exportní strategii České republiky pro období 2012 - 2020. V té Ministerstvo průmyslu a obchodu stanovilo mimo jiné koncepci nových cílových zemí českého exportu - tzv. prioritních a zájmových zemí. Analýzou odbytové strategie společnosti PRECIZ, s.r.o., která je středně velkou strojírenskou firmou, se pokusím potvrdit hypotézu, že trhy prioritních zemí stanovené v Exportní strategii jsou pro společnost PRECIZ, s.r.o. nevhodné. Tím poukážu na jednostranné zaměření Exportní strategie, která je koncipována tak, že podporuje export zejména v oblasti výrobků s vysokou přidanou hodnotou, export investičních celků, know-how a služeb. Dílčím cílem práce je na základě výpočtu potenciálu trhu specifikovat pro společnost PRECIZ, s.r.o. nové potenciální odbytové trhy z oblasti Evropské unie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.