Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Praktické využití marketingu ve vybrané firmě
JIRSOVÁ, Pavlína
Tato bakalářská práce je zaměřena na praktické využití marketingu ve vybrané firmě. Cílem práce je zjistit, zda firma realizuje marketingovou činnost. Pro výzkum byla použita primární data ve formě dotazníku, řízeného rozhovoru, osobního kontaktu a další formou komunikace. Dále byla využita sekundární data z propagačních prostředků firmy. Hlavním záměrem tohoto sběru dat bylo zjistit, zda firma realizuje marketingovou činnost, co o marketingu říkají a jakým způsobem ho realizují. Na základě získaných odpovědí z dotazníku a řízeného rozhovoru s pracovnicí personálního oddělení, která se nově zabývá marketingem ve firmě byly informace porovnány s odbornou literaturou. Na závěr práce byla provedena vyhodnocení marketingové činnosti a návrhy na zlepšení této činnosti ve vybrané firmě.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
GRYCZOVÁ, Zuzana
Tato diplomová práce se zaměřuje na prozkoumání stupně motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku. Prostřednictvím vhodné metodiky analyzuje, zda zaměstnanci motivační program vnímají, jak na ně působí a zda existují nějaké nedostatky. Pro tuto skutečnost je v závěru této práce navrženo několik možností, jak by se dala situace v podniku vylepšit.
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
LÍBALOVÁ, Martina
Téma bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení odstranění nedostatků. V teoretické části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy souvisejícím s marketingem, popsáno marketingové prostředí a marketingové činnosti. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o. Informace byly sbírány prostřednictví rozhovoru s Top managementem firmy. V závěru práce byly informace vyhodnoceny a došlo k navržení změn.
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
GRYCZOVÁ, Zuzana
Cílem této bakalářské práce bude prouzkoumat jednotlivé prvky nákupního prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce, kterou bude supermarket Terno České Budějovice. Vedle tohoto výzkumu se tato práce zaměří i na to, zda zákazníci supermarketu vytvořené prvky nákupního prostředí vůbec vnímají a jak na ně konkrétní prvky působí. Po zjištění těchto skutečností na základě dotazníkového šetření, budou následně doplněny možné návrhy na zlepšení takových prvků, se kterými budou zákazníci nejvíce nespokojeni.
Význam a využití marketingu v maloobchodě
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. První část práce je zaměřena na získání teoretického základu. Tento základ byl získán studiem odborné literatury. Ve druhé části autorka provedla analýzu firmy a jejího okolí. V praktické části byl také proveden marketingový výzkum. Díky výsledkům z provedených analýz a marketingového výzkumu autorka vytvořila návrhy na zlepšení stávající situace podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.