Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Statické řešení věžového vodojemu
Roudný, Tomáš ; Bažant,, Zdeněk (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nosné konstrukce věžového vodojemu. Řešení obsahuje návrh a posouzení všech hlavních prvků vodojemu dle ČSN EN 1992 na 1. mezní stav únosnosti a 2. mezní stav použitelnosti s ohledem na omezení šířky trhlin.
Trámový silniční most
Tang, Minh Phú ; Požár, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu o jednom poli. Most převádí silnici III. třídy, kategorie S7,5, přes mezinárodní silnici E442. Byly zpracovány 3 studie. K podrobnému zpracování byla zvolena studie C. Jedná se o monolitickou dvoutrámovou dodatečně předepnutou konstrukci. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 19.1. Byl uvažován pouze vliv svislých účinků zatížení, přičemž vodorovné účinky zatížení nebyly brány v úvahu.
Most přes řeku Opavici
Tang, Minh Phú ; Russnák, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikace I/57 přes přeložku cyklistické stezky, řeku Opavici a místní komunikaci – přeložku příjezdu k vodárně. Mostní objekt se nachází na území města Krnov. Práce zahrnuje studii přemostění daného území. Byly zpracovány tří varianty. K podrobnému zpracování byla zvolena varianta A. Jedná se o spojitý komorový most o třech polích. Nosná konstrukce je navržená jako monolitická, dodatečně předpjatá. Výstavba konstrukce je uvažována za pomocí posuvné skruže. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 18.1. Statický model je proveden jako prutový a desko-stěnový. Byl uvažován pouze vliv svislých účinků zatížení, přičemž vodorovné účinky zatížení nebyly brány v úvahu. Konstrukce byla posouzená dle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh.
Most přes vlečku
Slovják, Petr ; Olšák, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mostu pozemní komunikace. Most převání místní komunikaci II/353 přes vlečku. Navržený most má nahradit současný. Byly vypracovány tři studie. Zvolená nosná konstrukce mostu je řešena jako dvoutrámová konstrukce z předpjatého betonu o jednom poli, rozpětí mostu činí 23,0 m. Nosná konstrukce je uložena na hrncových ložiscích. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer.
Rekonstrukce mostu u obce Holýšov
Svoboda, Adam ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zesílením stávající konstrukce mostu u obce Holýšov za použití moderní metody dodatečného předpínání. Most přes řeku Radbuzu je trámový parapetní, a byl postaven v roce 1924. V současném stavu jeho zatížitelnost nesplňuje limity pro mosty na pozemních komunikacích první třídy. Původní dokumentace se nedochovala, hlavním zdrojem informací o konstrukci je diagnostický průzkum. Zesilování pomocí metody náhradních kabelových kanálků je vysoce efektivní z pohledu zvýšení zatížitelnosti stávajících konstrukcí. Návrh zesílení a výsledná zatížitelnost byly ověřena statickým výpočtem.
Průzkum a návrh rekonstrukce zděného objektu v Medlicích
Košárek, Jan ; Cikrle, Petr (oponent) ; Kocáb, Dalibor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem a rekonstrukcí novogotické kaple v Medlicích. Je zpracován přehled zkušebních metod vhodných pro danou konstrukci. Při diagnostice byla provedena vizuální prohlídka celé konstrukce. Byla zjištěna pevnost zdících prvků stanovená ze vzorků odebraných z konstrukce (jádrové vývrty a celé cihly). Zdící prvky se zkoušely i nedestruktivně pomocí tvrdoměru Schmidt LB. Malta byla zkoušena Kučerovou vrtačkou. Ze získaných hodnot byla vypočtena pevnost zdiva potřebná pro statický výpočet. Po prozkoumání poruch konstrukce byla navržena rekonstrukce pomocí dodatečného předpětí stavby.
Předpjatý silniční most v obci Staré Město
Krč, Rostislav ; Trenz, Jan (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hlavní nosné konstrukce betonového mostu převádějícího pozemní komunikaci přes řeku Krupou ve Starém Městě. Jedná se o konstrukci o jednom poli a rozpětí 19 metrů. Pro další výpočet byla vybrána dodatečně předpjatá betonová deska lichoběžníkového průřezu, jež je dále posouzena na mezní stavy použitelnosti a únosnosti podle platných evropských norem (Eurokódů). Je rovněž zpracována studie návrhu předpětí podle bývalých českých norem (ČSN). Součástí práce je výkresová dokumentace a vizualizace zvolené varianty.
Most přes řeku Opavici
Tang, Minh Phú ; Russnák, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikace I/57 přes přeložku cyklistické stezky, řeku Opavici a místní komunikaci – přeložku příjezdu k vodárně. Mostní objekt se nachází na území města Krnov. Práce zahrnuje studii přemostění daného území. Byly zpracovány tří varianty. K podrobnému zpracování byla zvolena varianta A. Jedná se o spojitý komorový most o třech polích. Nosná konstrukce je navržená jako monolitická, dodatečně předpjatá. Výstavba konstrukce je uvažována za pomocí posuvné skruže. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 18.1. Statický model je proveden jako prutový a desko-stěnový. Byl uvažován pouze vliv svislých účinků zatížení, přičemž vodorovné účinky zatížení nebyly brány v úvahu. Konstrukce byla posouzená dle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh.
Trámový silniční most
Tang, Minh Phú ; Požár, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu o jednom poli. Most převádí silnici III. třídy, kategorie S7,5, přes mezinárodní silnici E442. Byly zpracovány 3 studie. K podrobnému zpracování byla zvolena studie C. Jedná se o monolitickou dvoutrámovou dodatečně předepnutou konstrukci. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 19.1. Byl uvažován pouze vliv svislých účinků zatížení, přičemž vodorovné účinky zatížení nebyly brány v úvahu.
Most přes vlečku
Slovják, Petr ; Olšák, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mostu pozemní komunikace. Most převání místní komunikaci II/353 přes vlečku. Navržený most má nahradit současný. Byly vypracovány tři studie. Zvolená nosná konstrukce mostu je řešena jako dvoutrámová konstrukce z předpjatého betonu o jednom poli, rozpětí mostu činí 23,0 m. Nosná konstrukce je uložena na hrncových ložiscích. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.