Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Detekce zubů na 3D počítačovém polygonálním modelu čelisti
Hulík, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací algoritmů pro detekci zubů na 3D polygonálním modelu čelisti. Postupně zde popisuji možné způsoby detekce tvarů na počítačovém modelu, včetně jejich využití na konkrétním 3D modelu čelisti. Dále zde probírám problematiku filtrace takto získaných segmentů, aby byly spolehlivě odděleny regiony zubního oblouku a zbytku čelisti. Všechny tyto poznatky poté použiji pro tvorbu cílové aplikace. Zde je možnost výběru ze dvou uživatelských nabídek, jedné jako jednoduchého uživatelského prostředí, kde demonstruji možné použití v praxi, druhé pak testovací, která umožňuje demonstraci použitých filtrů a jejich vliv na detekci. Program je psaný v jazyce C++ ve vývojovém prostředí MS Visual Studio 2005 a přeložen pod jeho interním kompilátorem. Testován byl pod OS MS Windows XP a MS Windows Vista.  
Klasifikace zubů na 3D polygonálním modelu čelisti
Hulík, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací řešení klasifikace zubů na polygonálním modelu otisku čelisti. Postupně v ní popisuji možnosti procházení a reprezentace polygonálního modelu v paměti počítače, detekci roviny prokládající křivku zubního oblouku a proložení plochy reprezentující přibližnou zubní rovinu. Dále se zabývám možností generování výškové mapy usnadňující zařazení jednotlivých zubů do širšího kontextu (zubního oblouku) a detekcí těchto zubů na úrovni výškové mapy. Současně nabízím možnosti segmentace trojrozměrného modelu tak, abych z něho byl schopen extrahovat hranice vymezující zuby. V závěru navrženého algoritmu spojuji tyto dva postupy ve výsledný způsob detekce a klasifikace jednotlivých zubů tak, že aplikace bude schopna automaticky rozpoznávat a zařazovat zuby ke korespondujícím jménům s minimálním zásahem uživatele. V druhé části tohoto dokumentu se nachází popis implementovaného řešení. Podle zadání navrhuji výše zmíněné postupy s důrazem na multiplatformní chování a maximální pohodlí uživatele.
Detekce zubů na 3D počítačovém polygonálním modelu čelisti
Hulík, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací algoritmů pro detekci zubů na 3D polygonálním modelu čelisti. Postupně zde popisuji možné způsoby detekce tvarů na počítačovém modelu, včetně jejich využití na konkrétním 3D modelu čelisti. Dále zde probírám problematiku filtrace takto získaných segmentů, aby byly spolehlivě odděleny regiony zubního oblouku a zbytku čelisti. Všechny tyto poznatky poté použiji pro tvorbu cílové aplikace. Zde je možnost výběru ze dvou uživatelských nabídek, jedné jako jednoduchého uživatelského prostředí, kde demonstruji možné použití v praxi, druhé pak testovací, která umožňuje demonstraci použitých filtrů a jejich vliv na detekci. Program je psaný v jazyce C++ ve vývojovém prostředí MS Visual Studio 2005 a přeložen pod jeho interním kompilátorem. Testován byl pod OS MS Windows XP a MS Windows Vista.  

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.