Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role of new media in marketing communication of company Rohlík.cz
Vanka, Boris ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Nárůst využívání nových médií, stejně jako počet věcí prodaných online, exponenciálně roste. Obchod na internetu urychlený pandemií nemoci Covid-19 vedl k růstu společností prodávajících rychloobrátkové spotřební zboží online. Na základě těchto fenoménů se autor diplomové práce rozhodl osvětlit roli, jakou hrají sociální sítě v marketingové komunikace českého online supermarketu Rohlík. Pro tyto účely byla provedena kvalitativní a kvantitativní analýza. Rozhovor s Junior Brand manažerkou a informace od dalších členů marketingového oddělení poskytly výzkumníkovi náhled do fungování společnosti. Dotazníkové šetření dodalo data od příjemců komunikace společnosti. Jejich porovnání poukázalo na konkrétní vzorce chování zákazníků a poskytlo další užitečné informace. Jednalo se například o oblíbenost sociálních sítí, rozdíly mezi zákazníky a ostatními příjemci komunikace, nebo o zjištění cílové skupiny Rohlíku. Díky tomu mohly být na základě provedené analýzy navrženy konkrétní doporučení ohledně toho, jakým způsobem by měla společnost v budoucnu komunikovat skrze svoje účty na sociálních sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.