Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Americké prezidentské volby 2020 pohledem vybraných českých online médií
PROKEŠOVÁ, Kateřina
Tato diplomová práce se zabývá mediálním pokrytím amerických prezidentských voleb na vybraných českých zpravodajských webech. Jejím cílem je zjistit, zda a jak se tato média lišila v informování o jedné z nejdůležitějších událostí roku 2020. Teoretická část se zabývá internetovým zpravodajstvím, jeho specifiky a současnými trendy, mediální konstrukcí reality, konceptem nastolování agendy a gatekeepingu, procesem rámcování mediálních obsahů a pojmy jako jsou mediální obraz či politická image. Stručně je také nastíněn systém amerických prezidentských voleb a společenský kontext voleb v roce 2020. Praktická část je tvořena kvantitativní obsahovou analýzou dvou online médií, přičemž zkoumáno je období několika měsíců před samotnou volbou. Analýza se zaměřuje především na to, jakými tématy se vybrané zpravodajské weby zabývaly, jakým způsobem byli kandidáti mediálně prezentováni či jaké bylo celkové vyznění článků ve vztahu k nim.
Politická image začínajících politiků a média, která k jejímu budování využívají.
Hlaváčková, Anna ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce "Politická image začínajících politiků a média, která k jejímu budování využívají" je zkoumat, jaký vztah mají mladí začínající politici k tématu politické image a zda se sami aktivně snaží o budování vlastní politické image. Mladí začínající politici jsou pro potřeby této práce vymezeni jako členové mládežnických politických organizací Mladí sociální demokraté a Mladí konzervativci starší 18 let. První část práce shrnuje teoretické poznatky k problematice politické image z hlediska politického marketingu a politické komunikace a definuje politické mládežnické organizace a popisuje jejich funkci ve vztahu ke společnosti a politickým stranám. Druhá část práce zkoumá vztah mladých začínajících politiků k politické image prostřednictvím kvalitativního výzkumu s využitím dotazovací techniky polostrukturovaného rozhovorů. Výzkumným vzorkem je pět členů Mladých konzervativců a pět členů Mladých sociálních demokratů starších 18 let. Výzkum je explorativní a interpretace výzkumných dat je založená pouze na výpovědích respondentů v průběhu rozhovoru.
Politická image začínajících politiků a média, která k jejímu budování využívají.
Hlaváčková, Anna ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce "Politická image začínajících politiků a média, která k jejímu budování využívají" je zkoumat, jaký vztah mají mladí začínající politici k tématu politické image a zda se sami aktivně snaží o budování vlastní politické image. Mladí začínající politici jsou pro potřeby této práce vymezeni jako členové mládežnických politických organizací Mladí sociální demokraté a Mladí konzervativci starší 18 let. První část práce shrnuje teoretické poznatky k problematice politické image z hlediska politického marketingu a politické komunikace a definuje politické mládežnické organizace a popisuje jejich funkci ve vztahu ke společnosti a politickým stranám. Druhá část práce zkoumá vztah mladých začínajících politiků k politické image prostřednictvím kvalitativního výzkumu s využitím dotazovací techniky polostrukturovaného rozhovorů. Výzkumným vzorkem je pět členů Mladých konzervativců a pět členů Mladých sociálních demokratů starších 18 let. Výzkum je explorativní a interpretace výzkumných dat je založená pouze na výpovědích respondentů v průběhu rozhovoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.