Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu pokladních systémů
Vojtová, Markéta ; Svoboda, Roman (vedoucí práce) ; Šrédl, Karel (oponent)
Tato práce je zaměřena na pokladní řešení na trhu, na popis a vývoj pokladních a platebních systémů. Práce je zpracována na základě dat ze společnosti Wincor Nixdorf s.r.o., což je jedna z nejvýznamnějších společností vyrábějící pokladní řešení, bankovní řešení a mnoho dalších zařízení nejen v České republice, ale i ve světě. Práce je složena ze dvou částí, kde v první části je seznámení s pojmy obchod, maloobchod, popis pokladního řešení a popis platebních prostředků. Jsou zde také grafy dokazující nárůst pokladních řešení, bankomatů a platebních karet v České republice. V analytické části byla provedena analýza objemu tržeb v segmentech na platební řešení, popis cen a typů produktů, informace o konkurenci a o typech zákazníků. Bylo zde také provedeno dotazníkové šetření zaměřené na preference a potřeby zákazníku při placení a řízený rozhovor s jednatelem společnosti Wincor Nixdorf. Výzkumnou otázkou je, jaký bude možný budoucí trend pokladních řešení.
Metodika implementace komplexních retailových řešení v oblasti lifestyle retail
Příklenk, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Firmy zabývající se maloobchodním prodejem (retailer) jsou velice konzervativní v oblasti inovací informačních technologií. Možná právě proto v dnešní době inovují pokladní systém (komplexní retailový systém). Dnešní doba je vhodná z více důvodů, jedním z nich může být finanční krize, ve které firmy optimalizují procesy pro získání konkurenční výhody. Tento segment firem má svá specifika, která je nutno brát v úvahu při implementaci softwarových řešení. Hlavním cílem této práce je optimalizace, návrh a rozšíření metodiky implementace komplexního pokladního řešení. Nová metodika je obecná, a proto je možné ji využít při implementaci jakéhokoli pokladního řešení. Nová metodika by měla zvýšit finanční výnos a snížit náklady implementace. Také by měla zvýšit spokojenost zákazníka. Práci jsem rozdělil do několika hlavních tematických oblastí. První oblast je věnována specifikům retailových firem -- jak fungují, jaké mají nastavené procesy, kolik investují do IT. Druhá část obsahuje analýzu retailových řešení dostupných na území České republiky. Do analýzy jsem zahrnul i stručný popis jednotlivých retailových řešení a podíly na trhu. Třetí část obsahuje analýzu stávající RIM metodiky navržené společností Microsoft. Čtvrtá a nejpodstatnější část práce je rozšíření RIM metodiky. V závěru práce shrnuji přínosy diplomové práce a zhodnocuji novou metodiku. V příloze jsou uvedeny praktické výsledky porovnané s novou metodikou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.