Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design hrací konzole
Sedláček, Michal ; Křenek, Ladislav (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce byla analýza a návrh herní konzole a jejího ovládání. Cílem bylo spojení vhodných technických funkcí, estetiky a vyrobitelnosti. Návrh by měl navazovat na vývoj dnešních herních konzolí a měl by přinést nové myšlenky a inovace do tohoto oboru.
3D šachy s využitím Leap Motion
Smejkal, Václav ; Najman, Pavel (oponent) ; Pavelková, Alena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá pohybovým ovladačem Leap Motion. Výstupem práce je šachová 3D hra, která nabízí ovládání pomocí tohoto zařízení. Teoretická část popisuje historii podobných vstupních zařízení, Leap Motion a grafický nástroj OpenSceneGraph, který je použit pro vytvoření 3D scény hry. Praktická část práce potom popisuje návrh a implementaci aplikace a vyhodnocení použitelnosti ovládání aplikace na základě testování.
Design hrací konzole
Sedláček, Michal ; Křenek, Ladislav (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce byla analýza a návrh herní konzole a jejího ovládání. Cílem bylo spojení vhodných technických funkcí, estetiky a vyrobitelnosti. Návrh by měl navazovat na vývoj dnešních herních konzolí a měl by přinést nové myšlenky a inovace do tohoto oboru.
Využití vstupního zařízení XBOX Kinect
PŘEDOTA, Jan
Tématem bakalářské práce je využití vstupních zařízení Xbox Kinect. Teoretická část se zaměřuje na technickou specializaci, vlastnosti, jednotlivé díly a historii tohoto zařízení a jiných pohybových senzorů. Popisuje také způsob získávání dat a jejich zpracování, návrh algoritmů a vývojových diagramů. Praktická část zkoumá vyvíjejí aplikace, která používá tento snímač pohybu jako ovládací zařízení. To znamená, že program kontroluje lidské tělo, vyhodnocuje jeho polohu, identifikuje gesta a dělá příslušnou činnost. Pro vývoj je použito aplikace Visual Studio jako vývojové prostředí, C # jako programovací jazyk, .NET Framework 4.5, Windows Presentation Foundation a Kinect for Windows Software Development Kit 1.8 pro práci s Kinectem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.