Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti sociálně pedagogické podpory matek samoživitelek
Musilová, Klára ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Lorenzová, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou matek samoživitelek. Jejím cílem je popsat charakteristiky a problémy matek samoživitelek v současném společenském kontextu a uvést možnosti sociálně pedagogické podpory, které jsou jim k dispozici. Výše uvedené je na základě odborných zdrojů popsáno v teoretické části práce. Praktická část, poukazuje na problémy, které vybrané matky samoživitelky ve svém životě nejčastěji řeší a popisuje možnosti sociálně pedagogické podpory, především co se týče nabídky, informovanosti a jejich přínosu. Na základě kvalitativního výzkumu, který byl realizován prostřednictvím pěti případových studií, se jako nejčastější problémy ukazují finanční obtíže, psychické, pracovní a výchovné obtíže a v neposlední řadě problémy s bydlením. Ohledně programů sociálně pedagogické podpory se zjistila velmi malá informovanost o jejich dostupnosti a nabídce. Přínos absolvovaného kurzu byl pro účastnice výzkumu značný, především v možnosti sdílení zkušeností, nácviku situací a asertivní komunikace či v povzbuzení k další činnosti.
Možnosti sociálně pedagogické podpory matek samoživitelek
Musilová, Klára ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Lorenzová, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou matek samoživitelek. Jejím cílem je popsat charakteristiky a problémy matek samoživitelek v současném společenském kontextu a uvést možnosti sociálně pedagogické podpory, které jsou jim k dispozici. Výše uvedené je na základě odborných zdrojů popsáno v teoretické části práce. Praktická část, poukazuje na problémy, které vybrané matky samoživitelky ve svém životě nejčastěji řeší a popisuje možnosti sociálně pedagogické podpory, především co se týče nabídky, informovanosti a jejich přínosu. Na základě kvalitativního výzkumu, který byl realizován prostřednictvím pěti případových studií, se jako nejčastější problémy ukazují finanční obtíže, psychické, pracovní a výchovné obtíže a v neposlední řadě problémy s bydlením. Ohledně programů sociálně pedagogické podpory se zjistila velmi malá informovanost o jejich dostupnosti a nabídce. Přínos absolvovaného kurzu byl pro účastnice výzkumu značný, především v možnosti sdílení zkušeností, nácviku situací a asertivní komunikace či v povzbuzení k další činnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.