Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení vzdělávacích systémů v EU prostřednictvím studií o mzdách a úrovni vzdělávání.
Kukačková, Kamila
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kvality vzdělávání a platů učitelů v zemích Evropské unie. Cílem práce je identifikovat vztah mezi platy učitelů a úrovní vzdělávání. V literární rešerši jsou shrnuty hlavní poznatky o mezinárodních srovnávacích šetřeních vzdělávání, platech učitelů a vybraných ekonomických faktorech ovlivňujících kvalitu vzdělávání. Na závěr této práce jsou navrhnuta doporučení pro tvůrce hospodářské politiky v České republice.
Postavení učitele očima rodičů žáků 2. stupně ZŠ
BECHYNĚ, Roman
Bakalářská práce se zabývá postavením učitele očima rodičů žáků 2. stupně ZŠ. V teoretické části je stručně popsán vývoj pedagogické profese od starověku po současnost. Dále se teoretická část věnuje současnému školství, jeho problematice v otázkách platů, statusu a respektu pedagogických pracovníků. Samostatnou kapitolu tvoří distanční výuka, která popisuje její průběh od března 2020 po její oficiální ukončení v březnu 2022, představuje pozitiva i negativa, se kterými se muselo školství vypořádat. Teoretickou část uzavírá krátké představení Strategie 2030+ a její vize do budoucnosti v oblasti školství. Praktická část interpretuje názory rodičů žáků na 2. stupni ZŠ na distanční výuku, zaznamenává jejich změnu názoru na učitele jejich dítěte a celkové změny ve vzdělávacím procesu z jejich pohledu.
Změna struktury a kvality pedagogů 1. stupně základních škol ve veřejném školství: vliv zvýšení platů
Šírová, Monika
ŠÍROVÁ, M. Změna struktury a kvality pedagogů 1. stupně základních škol ve veřejném školství: vliv zvýšení platů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda platy učitelů mohou ovlivnit kvalitu vzdělávání na 1. stupni základních škol. Jako indikátor kvality vzdělávání jsou zde zvoleny výsledky žáků z mezinárodního šetření PISA. Literární rešerše se zabývá komparací výsledků žáků mezi zeměmi OECD, platy učitelů a též popisuje faktory ovlivňující kvalitu vzdělávání. Na závěr jsou uvedena doporučení tvůrcům hospodářské politiky v České republice.
Hodnocení vzdělávacích systémů v EU prostřednictvím studií o mzdách a úrovni vzdělávání.
Kukačková, Kamila
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kvality vzdělávání a platů učitelů v zemích Evropské unie. Cílem práce je identifikovat vztah mezi platy učitelů a úrovní vzdělávání. V literární rešerši jsou shrnuty hlavní poznatky o mezinárodních srovnávacích šetřeních vzdělávání, platech učitelů a vybraných ekonomických faktorech ovlivňujících kvalitu vzdělávání. Na závěr této práce jsou navrhnuta doporučení pro tvůrce hospodářské politiky v České republice.
Sociální prestiž a současné problémy učitelské profese
Märzová, Monika ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na vývoj společenského postavení učitelů se zaměřením především na současné vnímání sociální prestiže učitelské profese veřejností, učiteli a středoškolskými studenty. Zároveň se práce snaží zmapovat aktuální problémy této profese, jejichž existence se může projevovat právě v hodnocení sociální prestiže učitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.