Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plýtvání jídlem jako nemoc dnešní doby
Sochorová, Anna ; Géla, František (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
Tuto bakalářskou práci tvoří dvě části. Praktickou částí je dokument s názvem Plýtvání jídlem jako nemoc dnešní doby, který mapuje tento problém převážně v českém, ale i mezinárodním prostředí. Představuje tuto společenskou problematiku v širším kontextu a nabízí různé náhledy na plýtvání. V dokumentu vystupují odborníci na danou problematiku, tedy vysokoškolští profesoři, zakladatelka neziskové organizace, nebo ředitelka potravinové banky. Část filmu se soustředí na aktivisty, kteří vaří pro lidi bez domova či dělají dumpster diving. Snímek zahrnuje také zástupce supermarketů a jejich přístup k plýtvání. Teoretická část se zabývá popisem a vymezením filmového dokumentu. Představuje jednotlivé kroky vzniku dokumentárního filmu, od přípravy, přes realizaci až po postprodukci. Popisuje také specifika televizního dokumentu. Druhá polovina teoretické části předkládá rešerši zpracovávaného tématu a ilustruje problematiku plýtvání jídlem pomocí statistik a odborných studií. Poslední částí je pak popis realizace filmu a reflexe vlastní tvorby.
Současné trendy sociálního marketingu v oblasti jídla
Semrádová, Eliška ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s názvem Současné trendy sociálního marketingu v oblasti jídla se věnuje využití tématu plýtvání jídlem v komunikačních aktivitách obchodních řetězců s potravinami na českém trhu. Práce si klade za cíl zjistit, co je motivací obchodních řetězců k osvojení praktik, kterými zamezují plýtvání jídlem, a co je naopak překážkou v této oblasti. Záměrem práce je také tyto aktivity zanalyzovat a zařadit do marketingové teorie. V teoretické části práce byl věnován prostor pojmům sociální marketing a společenská odpovědnost firem se zaměřením na trh s potravinami. Dále práce popisuje celkové pozadí sociálního problému plýtvání jídlem a zabývá se důvody vstupu tématu do veřejné diskuze. Následuje analýza domácího trhu obchodních řetězců zaměřených na prodej potravin. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření zkoumajícím postoj obchodních řetězců k tématu plýtvání jídlem. Interpretovány jsou odpovědi zástupců vysokého managementu sedmi obchodních řetězců působících na domácím trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.