|
Význam Category managementu pro prodej
Bogdanova, Tatiana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Diplomová práce s názvem Význam Category managementu pro prodej má za cíl analyzovat vhodnost a efektivitu pravidel a postupů Category managementu, popsaných v odborné literatuře v praxi, na příkladu dvou prodejen. Pomocí nabytých znalostí tak budou závěrem navržena adekvátní doporučení vedoucí ke zvýšení efektivity spolupráce mezi společnosti Nestlé Česko s.r.o. a maloobchodními řetězci tradičního trhu.
|
|
Tvorba konceptu category managementu
Lepař, Martin ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Cílem této práce je stanovit postup tvorby konceptu v category managementu a aplikovat jej na příkladu již existujícího sortimentního konceptu ve vybrané maloobchodní společnosti. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu, merchandisingu a dalších souvisejících disciplín a jejich vliv na tvorbu konceptů. Praktická část zahrnuje podrobný popis tvorby konceptu, realizovaného maloobchodní společností, působící v segmentu Do it yourself. Proces tvorby v praktické části započne analýzou současného stavu, na níž naváže stanovení strategie a cílů pro danou sortimentní kategorii a implementace nového konceptu.
|
| |
| |