Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje učitelů k problematice trestů ve školství
Hedvik, Filip ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce "Postoje učitelů k problematice trestů ve školství" se zaměřuje na postoje učitelů základních a středních škol k trestům a zároveň zjišťuje případné využívání trestů. Teoretická část se věnuje pojetí osobnosti obecně a dále konkrétně definuje osobnost učitele a žáka. Následující část se zabývá popisem jednotlivých výchovných stylů a poslední část se zaměřuje na tresty, jejich definici, funkci a druhy. Pro výzkum v praktické části bylo využito kvantitativního dotazníku, jehož cílem bylo zjistit obecný postoj učitelů k trestům. Nejprve se zabývá jejich postojem ke konkrétním trestům, zvláště těch na školách běžně využívaných, dále se věnuje problematice trestů méně využívaných s otázkou k učitelům případného zavedení těchto trestů ve škole. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Postoje žáků k problematice trestů
Svatoňová, Růžena ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Bendl, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce "Postoje žáků k problematice trestů" pojednává o vnímání trestů žáky 2. stupně základní školy ve Skuhrově nad Bělou. V teoretické části se věnuji problematice definice osobnosti žáka a učitele, popisuji jednotlivé výchovné styly a v neposlední řadě samozřejmě tresty, jejich definici, druhy a funkci. Praktická část je sestavena na základě kvantitativního výzkumu mezi žáky ZŠ Skuhrov nad Bělou. Zaměřuje se na jejich názory a znalosti v oblasti definice trestů a v oblasti jejich druhů. Dále zkoumá jejich vlastní zkušenosti s tresty. Cílem práce je zjistit názory dotazovaných žáků, tyto názory utřídit a případně srovnat s názory dospělých, které již byly provedeny.
Postoje učitelů k problematice trestů ve školství
Hedvik, Filip ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce "Postoje učitelů k problematice trestů ve školství" se zaměřuje na postoje učitelů základních a středních škol k trestům a zároveň zjišťuje případné využívání trestů. Teoretická část se věnuje pojetí osobnosti obecně a dále konkrétně definuje osobnost učitele a žáka. Následující část se zabývá popisem jednotlivých výchovných stylů a poslední část se zaměřuje na tresty, jejich definici, funkci a druhy. Pro výzkum v praktické části bylo využito kvantitativního dotazníku, jehož cílem bylo zjistit obecný postoj učitelů k trestům. Nejprve se zabývá jejich postojem ke konkrétním trestům, zvláště těch na školách běžně využívaných, dále se věnuje problematice trestů méně využívaných s otázkou k učitelům případného zavedení těchto trestů ve škole. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Postoje žáků k problematice trestů
Svatoňová, Růžena ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Bendl, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce "Postoje žáků k problematice trestů" pojednává o vnímání trestů žáky 2. stupně základní školy ve Skuhrově nad Bělou. V teoretické části se věnuji problematice definice osobnosti žáka a učitele, popisuji jednotlivé výchovné styly a v neposlední řadě samozřejmě tresty, jejich definici, druhy a funkci. Praktická část je sestavena na základě kvantitativního výzkumu mezi žáky ZŠ Skuhrov nad Bělou. Zaměřuje se na jejich názory a znalosti v oblasti definice trestů a v oblasti jejich druhů. Dále zkoumá jejich vlastní zkušenosti s tresty. Cílem práce je zjistit názory dotazovaných žáků, tyto názory utřídit a případně srovnat s názory dospělých, které již byly provedeny.
Týrané dítě
ŠTĚPKOVÁ, Miloslava
Práce se zabývá problematikou týraného dítěte a zmiňuje opomíjení nebezpečí tohoto jevu ze strany veřejnosti a její neochotu spolupracovat. Popisuje jednotlivé formy, rizikové faktory, vývoj postavení dítěte ve společnosti a zachycení jeho práv v různých zákonech. Zdůrazňuje důležitost prevence. V závěru zmiňuje i několik forem náhradní rodinné péče. V diskusi se věnuje problému užití tělesných trestů ve výchově dítěte.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.