Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Emoční inteligence a kompetence manažerů
HLOŽKOVÁ, Lenka
Diplomová práce se zabývá zhodnocením kompetencí a emoční inteligencí manažerů podle jednotlivých úrovní (provozní, střední a vrcholoví manažeři). Hlavní cíl této práce byl rozdělen na 3 dílčí cíle. Prvním dílčím cílem bylo zhodnocení kompetencí manažerů. Druhým dílčím cílem bylo určení, jaké emoční inteligence manažeři dosahují. Posledním dílčím cílem byl, na základě vyhodnocení silných a slabých stránek manažerů, návrh doporučení pro tyto vedoucí pracovníky. Data potřebná k výzkumu byla zpracována pomocí kvantitativní metody sběru dat, tedy dotazníkového šetření. Výzkumu se zúčastnilo celkem 81 manažerů. Jednalo se o 37 provozních, 26 středních a 18 vrcholových manažerů.
Uplatnění koučování v praxi řízení mateřských škol pod jedním zřizovatelem
Benediktová, Karla ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Diplomová práce se věnuje koučování, které je relativně novým trendem v oblasti vedení lidí. Objasňuje, jaké jsou zkušenosti s tímto nástrojem rozvoje v současné době v praxi řízení mateřských škol. Teoretická část shrnuje poznatky z odborné literatury zachycující téma koučování v různých souvislostech, věnuje se otázce rozvoje lidských zdrojů a změnám v přístupu manažera k řízení pracovního výkonu. Praktická část přináší výsledky výzkumného šetření za použití dotazníku pro širší pohled na danou problematiku a výsledky kvalitativního přístupu realizovaného formou řízených rozhovorů, metody životní historie a analýzy dokumentů. Tato diplomová práce nás seznamuje s oblastmi, ve kterých byla metoda koučování úspěšná pro rozvoj zaměstnanců v profesní, či osobní rovině, dále pro rozvoj týmů, samotného ředitele i celé organizace. KLÍČOVÁ SLOVA koučování, rozvoj potenciálu, lídr, pracovní výkon, osobnost manažera, vedení lidí
Uplatnění koučování v praxi řízení mateřských škol pod jedním zřizovatelem
Benediktová, Karla ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Diplomová práce se věnuje koučování, které je relativně novým trendem v oblasti vedení lidí. Objasňuje, jaké jsou zkušenosti s tímto nástrojem rozvoje v současné době v praxi řízení mateřských škol. Teoretická část shrnuje poznatky z odborné literatury zachycující téma koučování v různých souvislostech, věnuje se otázce rozvoje lidských zdrojů a změnám v přístupu manažera k řízení pracovního výkonu. Praktická část přináší výsledky výzkumného šetření za použití dotazníku pro širší pohled na danou problematiku a výsledky kvalitativního přístupu realizovaného formou řízených rozhovorů, metody životní historie a analýzy dokumentů. Tato diplomová práce nás seznamuje s oblastmi, ve kterých byla metoda koučování úspěšná pro rozvoj zaměstnanců v profesní, či osobní rovině, dále pro rozvoj týmů, samotného ředitele i celé organizace. KLÍČOVÁ SLOVA koučování, rozvoj potenciálu, lídr, pracovní výkon, osobnost manažera, vedení lidí

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.