Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení provozu na callcentru ve vybrané firmě
Guzi, Jan ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou řízení provozu na pasivním callcentru a plánováním kapacit s tímto spojených. Jelikož se ve společnosti BEZREKLAMKY s.r.o. vytvořilo z důvodu nespokojenosti s dodávanými službami od dosavadní externí společnosti zcela nové oddělení - pasivní callcentrum - je nutné v něm správně optimalizovat provozní kapacity a lidské zdroje potřebné k odbavení cca 5 -- 7 tisíc volajících zájemců o její služby měsíčně. Praktická část práce -- samotné plánování kapacit pracovníků, rozvržení směn operátorů a otevírací doba callcentra pro zákazníky - vychází z relativně rozsáhlého teoretického základu, přinášejícího nové pohledy na řízení provozu a dále pak z interních a externích průzkumů týkajících se fungování nově zřízeného callcentra. Na základě teoretické části jsou pak učiněny závěry vztažené k fungování callcentra a ty pak aplikovány přímo do plánování a řízení provozu. Díky této práci bylo uskutečněno více než 25 závěrů týkajících se zkoumaného callcentra. Cíle, které si společnost při budování nového oddělení dala, jsou pak částečně ověřeny modely systémové dynamiky a v poslední části této práce je pak stručná reflexe na to, do jaké míry jsou reálné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.