Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie modernizace železniční trati Suchdol nad Odrou – Budišov nad Budišovkou
Zwrtková, Kateřina ; Guziur, Petr (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout úpravu stávající trati, která bude splňovat požadavky na stanovenou jízdní dobu a svým řešením umožní umístění stanice v Budišově blíže centru. Úprava byla provedena několika variantami, z níž byla nejoptimálnější vybrána a dále pak zpracovávána.
Návrh traťové přeložky v úseku Leština u Světlé - Golčův Jeníkov
Čechová, Tereza ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo provést návrh přeložky železniční trati Havlíčkův Brod – Kolín u úseku Leština u Světlé – Golčův Jeníkov. Úsek měl být zpracován variantně pro různé traťové rychlosti s cílem nalezení kompromisu mezi maximálním zrychlením jízdních dob a využitím stávajícího zemního tělesa. Zvolená nejvýhodnější varianta bude zdůvodněna a zpracována v podrobnosti studie.
Studie přeložky silnice III/42510 v Rajhradě
Kubík, Peter ; Pěknica, Martin (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh přeložky komunikace III/42510 Stará Pošta v Rajhradě kde dojde ke křížení s plánovanou výstavbou vysoko-rychlostní trati. Komunikace slouží jako obchvat obce Rajhrad pro nákladné vozidlá a proto se požaduje zachování provozu i počas výstavby VRT. Studie má vyhledat optimální variantu a dále ju vypracovat do výkresů situací, podélnych profilů a vzorových příčnych řezů.
Revitalizace sidliště Padělky ve Ždánicích
Culek, Lukáš ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zpracování projektové dokumentace na revitalizaci části sídliště Padělky ve Ždánicích. Sídliště se nachází v severozápadní části obce. Ve stávajícím stavu sídliště disponuje 9 komunikacemi v zóně 30. Dvě komunikace byly již zrekonstruovány při první etapě. Stávající dopravní řešení sídliště je v současné době nevyhovující, a bez možnosti legálního parkování v normově požadované míře. Stávající komunikace vykazují velké poškození, jedná se o výtluky a trhliny. V rámci mého návrhu navazuji na už realizovanou I. etapu. Pro zlepšení dopravní infrastruktury bylo zrekonstruováno celkem 6 komunikací, dvě byly prodlouženy, což přineslo možnost objízdných tras a celkově zkvalitnění dopravy. Nově navrhnuté řešení legalizuje daná parkovací stání, a také navyšuje jejich počet, aby byl splněn normový požadavek. Současně dochází díky revitalizaci sídliště ke zlepšení prostředí pro obyvatele, čehož bylo dosaženo úpravou a doplněním vegetačních prvků jako jsou stromy, keře a záhony. Nedílnou součásti je výměna stávajícího mobiliáře a veřejného osvětlení.
Vyhledávací studie přeložky silnice I/34 Božejov-Pelhřimov
Stejskal, Roman ; Chaker, Manar (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Vyhledávací studie obchvatu obcí Myslotín, Ondřejov, Ústrašín jenž je součástí přeložky I/34 (mezinárodní tah E551). Komunikace je vedena v extravilánu a bude navazovat na plánovaný obchvat Pelhřimova. Obsahem práce je zpracování tří variant s podrobným rozborem nejvýhodnější varianty.
Návrh spojité mostní konstrukce
Škarda, Jan ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce na přeložce silnice III/11812 přes budoucí prodloužení dálnice D4. Je dáno směrové i výškové vedení navrhované přeložky, pro které jsou navrženy 4 varianty řešení z nichž je jedna vybrána pro následné podrobné řešení. Vybranou variantu tvoří spojitý deskotrámový nosník o třech polích s rozpětími 20,00 + 34,50 + 20,00 m podepřenými stojkami spojenými s nosnou konstrukcí vrubovými klouby. Na podpěrách je potom konstrukce uložena na hrncová ložiska. Výpočet účinků zatížení na konstrukci byl proveden v programu Scia Engineer 18.0 a posouzení konstrukce bylo provedeno dle platných norem za použití mezních stavů použitelnosti a únosnosti.
Skalice, Lysice, Bořitov - přeložka I/43 ve stopě D43
Hapl, Michal ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
PŘEDMĚTEM DIPLOMOVÉ PRÁCE JE ZHODNOTIT STÁVAJÍCÍ STAV KOMUNIKACE I/43 V ÚSEKU SKALICE NAD SVITAVOU A BOŘITOVEM, NAJÍT NA DANÉM ÚSEKU ZÁVADY A NAJÍT VHODNOU VARIANTU PŘELOŽKY TÉTO KOMUNIKACE V PLÁNOVANÉ TRASE DÁLNICE D43. ŘEŠENÍ ZAHRNUJE NAPOJENÍ NA STÁVAJÍCÍ SILNIČNÍ SÍŤ A PŘELOŽKY KŘÍŽENÝCH KOMUNIKACÍ.
Krásné Pole - dopravní řešení s návaznosti na novou I/11
Mitura, Jindřich ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech optimalizace napojení ostravského městského obvodu Krásné Pole na základní komunikační systém města Ostravy. Dále řeší napojení MOb na budovanou přeložku silnice I/11, která tvoří jednu z os Slezského dopravního kříže. Navržené varianty sledují jednak úpravu stávajících komunikací (ul. Krásnopolská a ul. Družební) a také novostavbu, spojující Krásné Pole s MÚK Krásně pole, budovanou na přeložce I/11, vedenou v prostoru vymezeném územní rezervou pro tuto stavbu určenou. Z ekonomicky-technického hlediska je výhodnější upřednostnit úpravy stávajících komunikací před variantou novostavby, proti které taktéž hovoří nutnost výstavby navazujících komunikací a velký zábor zemědělské půdy.
Obchvat Uničova
Fryčar, David ; Novák, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vytvoření návrhu obchvatu města Uničov a vyřešení napojení obchvatu na stávající silniční síť s uvážením existujícího plánu územního rozvoje a životních podmínek ve městě. Cílem je odvedení tranzitující dopravy z centrální části města při zachování dopravní obsluhy přilehlého území. Důvodem pro realizaci obchvatu je především zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů, jako je intenzita dopravy, hluk, emise a vibrace od těžkých nákladních vozů. Návrh trasy vychází z územního plánu města.
Studie obchvatu Čelákovic
Hněvsa, Filip ; Trávníček, Zdeněk (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je studie obchvatu ve městě Čelákovice. Důvodem pro vybudování tohoto obchvatu je odklonění tranzitní dopravy, zlepšení kvality ovzduší v ulicích Mochovská a Masarykova v tomto městě. Nová komunikace, která vede podél města je navržena s kategorijní šířkou S9,5/90. Z důvodu bezpečnosti a plynulosti dopravy došlo ve variantách ke křížení s účelovými komunikacemi a byly zde zavedeny i přeložky pro napojení stávající komunikace k obchvatu. V této studii bylo vytvořeno 6 variant, z toho dvě varianty byly zpracovány podrobněji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.