Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trámový předpjatý most
Páteček, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nové mostní konstrukce v místě stávajícího mostu na silnici II/39 mezi obcemi Dobrkovice a Kájov přes říčku Polečnici. Byly vypracovány tři studie řešení. Zvolena byla varianta trámového předpjatého mostu, prostě podepřeného, s délkou přemostění 27,464m. Kategorie převáděné komunikace je S9,5, těleso převáděné komunikace se nachází na obou stranách mostu v náspu.
Most na dálnici D3 v km 33,588 na Slovensku
Lipovský, Václav ; Řeřucha, Kamil (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu převádějícího dálnici D3 přes hluboké údolí mezi obcemi Svrčinovec a Skalité. K této práci byly vypracovány tři varianty, ze kterých byla pro podrobné řešení vybrána varianta předpjatého komorového mostu se šikmými stěnami. Hlavní nosná konstrukce byla navržena jako spojitá o pěti polích z dodatečně předpjatého betonu. Nosná konstrukce je betonována po fázích pomocí výsuvné skruže. Celková délka nosné konstrukce je 255,50 m. Půdorysně je most v přímé. Analýza konstrukce byla provedena prostřednictvím několika modelů, které byly vytvořeny v programu Scia Engineer 21.1. Posudky na mezní stav únosnosti a použitelnosti byly provedeny dle platných norem. Analýza konstrukce byla provedena v podélném a příčném směru. Součástí práce je také časově závislá analýza (TDA), která zohledňuje fáze výstavby. Na závěr byla vypracována výkresová dokumentace a vizualizace.
Návrh trámového mostu o jednom poli
Podškubka, Patrik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nové mostní konstrukce, hospodárné a bezpečné, nad stávající komunikací S7,5 dle současně platných norem a předpisů. Ze tří navrhovaných variant byla vybrána varianta předpjatého dvoutrámového mostu o jednom poli s délkou přemostění 26,750m. Kategorie převáděné komunikace je S7,5.
Trámový silniční most
Prekop, Michal ; Pěkník, Robin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh trámového předpjatého mostu. Byly navrženy 3 předběžné studie ze kterých byla jedna vybrána pro podrobnější zpracování. Rozpětí mostu je 30,0 m. Vybraná varianta byla posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti podle platných evropských norem. Práce je zaměřena především na návrh betonové nosné konstrukce.
Silniční most přes řeku Budišovku
Drabina, Tomáš ; Olšák, Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvořit návrh silničního předpjatého mostu přes řeku Budišovku. Studie byla zpracována ve třech variantách, z nichž jedna byla vybrána pro podrobné zpracování. Rozpětí mostu je 17,0 metrů. Vybraná varianta byla posouzena na na mezní stavy únostnosti a mezní stavy použitelnosti dle ČSN EN 1992-2.
Předpjatý most přes řeku Budišovku
Hroudná, Denisa ; Zich, Miloš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh deskového předpjatého mostu přes řeku Budišovku. Byly navrženy 3 předběžné studie ze kterých byla jedna vybrána pro podrobnější zpracování. Rozpětí mostu je 18,0 m. Vybraná varianta byla posouzena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti dle normy ČSN EN 1992-2.
Trámový most přes řeku Lužnici
Vaculíková, Klára ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh mostu přes řeku Lužnici u obce Halámky. Hlavní náplní je návrh a výpočet nosné mostní konstrukce o jednom poli. Byly zpracovány tři varianty, dvoutrámová konstrukce, deskotrámová konstrukce a varianta z předem předpjatých prefabrikovaných nosníků, ze kterých byla vybrána první varianta. Konstrukce je dodatečně předpjatá. Statický model a výpočet vnitřních sil od zatížení je proveden pomocí výpočetního software Scia Engineer 2012.0. Návrh předpětí a posudek konstrukce v podélném a příčném směru je počítán ručně podle Eurokódů. Výpočet je proveden bez vlivu dotvarování, smršťování a časové analýzy.
Most přes dálnici D1
Balkanský, Ondřej ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením nosné konstrukce silničního mostu přes dálnici D1. Konstrukce je desková, spojitá o 4 polích, uložená na bodových podporách. V podélném směru je provedeno předpětí. Vnitřní síly byly řešeny v programu Scia Engineer, posudek byl proveden podle platných norem.
Trámový silniční most
Prekop, Michal ; Pěkník, Robin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh trámového předpjatého mostu. Byly navrženy 3 předběžné studie ze kterých byla jedna vybrána pro podrobnější zpracování. Rozpětí mostu je 30,0 m. Vybraná varianta byla posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti podle platných evropských norem. Práce je zaměřena především na návrh betonové nosné konstrukce.
Silniční most přes řeku Budišovku
Drabina, Tomáš ; Olšák, Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvořit návrh silničního předpjatého mostu přes řeku Budišovku. Studie byla zpracována ve třech variantách, z nichž jedna byla vybrána pro podrobné zpracování. Rozpětí mostu je 17,0 metrů. Vybraná varianta byla posouzena na na mezní stavy únostnosti a mezní stavy použitelnosti dle ČSN EN 1992-2.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.