Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současné umění v mateřské škole
Turečková, Zuzana ; Kitzbergerová, Leonora (vedoucí práce) ; Pfeiffer, Jan (oponent)
Ústředním tématem bakalářské práce je využití předmětů denní potřeby ve výtvarném umění a následně i ve výtvarných činnostech s dětmi v mateřské škole. Teoretická část nejdříve nastíní důležitost tvořivosti, poté přiblíží výtvarné činnosti, které rozvoj kreativity podporují. Dále se zaměří na význam pedagogického projektu. Poslední kapitola se pak soustředí na současné české umělce, jejichž různorodé tvůrčí postupy a metody se staly inspirací pro výtvarné úkoly v praktické části. Ta je zpracována formou výtvarného projektu pro konkrétní mateřskou školu. Součástí práce je také fotodokumentace a autorčina pedagogická reflexe realizovaných aktivit.
Art and Craft and Industry - Inkluze v předmětu denní potřeby
DVOŘÁK, Vít
Teoretická část této bakalářské práce se zabývá vývojem designérské profese od průmyslové revoluce po současnost a vlivům významných osobností, uskupení, škol či hnutí na problematiku vztahu umění, řemesla a průmyslu. V teoretické části textu bude v některých případech věnovaná pozornost vývoji hračky, načež tyto teoretické znalosti vyústí do praktické části, jejíž koncept přetváří a aktualizuje artefakt z šedesátých let tohoto století. Základní znalosti ergonomie, znalosti designu, jeho vývoje a prací na poli tvorby dětských hraček nám poskytnou východiska pro praktické vyústění.
Současné umění v mateřské škole
Turečková, Zuzana ; Kitzbergerová, Leonora (vedoucí práce) ; Pfeiffer, Jan (oponent)
Ústředním tématem bakalářské práce je využití předmětů denní potřeby ve výtvarném umění a následně i ve výtvarných činnostech s dětmi v mateřské škole. Teoretická část nejdříve nastíní důležitost tvořivosti, poté přiblíží výtvarné činnosti, které rozvoj kreativity podporují. Dále se zaměří na význam pedagogického projektu. Poslední kapitola se pak soustředí na současné české umělce, jejichž různorodé tvůrčí postupy a metody se staly inspirací pro výtvarné úkoly v praktické části. Ta je zpracována formou výtvarného projektu pro konkrétní mateřskou školu. Součástí práce je také fotodokumentace a autorčina pedagogická reflexe realizovaných aktivit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.