Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Učební pomůcky pro výuku odborných předmětů
Šmíd, Václav ; Němejc, Karel (vedoucí práce) ; Irena, Irena (oponent)
Moderní ale i klasické učební pomůcky velmi zefektivňují výuku a podněcují žáky k jejich aktivitě ve výuce a tím velkou mírou přispívají k osvojování probírané látky. Začlenění učebních pomůcek do výuky odborných předmětů usnadňuje práci nejen pedagogům, ale i samotným žákům při získávání nových vědomostí a dovedností. Předložená bakalářské práce se v teoretické části zabývá přehledem, komparací a popisem jednotlivých učebních pomůcek vhodných pro výuku odborných předmětů, které jsou v současné době nejvíce začleňovány do výuky. Součástí této práce je také přehled historie. Dále literární přehled pojednává o historii pedagogiky a vzniku učebních pomůcek. Praktická část je vypracována na základě průzkumu skrze dotazníkové šetření mezi žáky 1. 2. a 3. ročníků tříletých učebních oborů v konkrétní vzdělávací instituci. Zadaný dotazník je zaměřen na získání relevantních informací, jak žáci hodnotí přínos a efektivitu použitých učebních pomůcek zařazených do teoretické výuky před konáním výuky praktické. Zjištěné výsledky této práce mohou být přínosem z hlediska zefektivnění teoretické výuky odborných předmětů, které jsou důležité pro žáky, před započetím praktické výuky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.